Kan mijn Keystation 49-e niet vinden :(

htg

Nieuwkomer
Hoi,

Ik kan sinds kort mijn Keystation 49-e van M-audio niet meer vinden in Sony Acid. In de help van Sony Acid staat dat hij gewoon gevonden moet worden. Omdat ik via WindowsXP geen drivers hoef te installeren denk ik ook dat het gewoon moet werken. In het begin werkte het wel. In WindowsXP apparaatbeheer zie ik dit staan: Locatie 0 (Keystation 49e)

Maar ik kan dus niks zien in Sony Acid. Ik heb al WindowsXP opnieuw gestart. Komt het misschien door Cubase? Want die heb ik ook geïnstalleerd en hiermee ben ik nog niet begonnen. Ik heb ook een Logitech webcam op de USB poort maar die is niet eens ingeplugd trouwens. Weet iemand hoe het komt? Misschien toch door Cubase? Of door andere drivers van mijn webcam?

Dank je wel,

htg

Re: Kan mijn Keystation 49-e niet vinden :(

Origineel geplaatst door htg
In WindowsXP apparaatbeheer zie ik dit staan: Locatie 0 (Keystation 49e)
Komt het misschien door Cubase?
Ik heb ook een Logitech webcam op de USB poort maar die is niet eens ingeplugd trouwens.
Weet iemand hoe het komt? Misschien toch door Cubase? Of door andere drivers van mijn webcam?

Dank je wel,

htg
Ik denk niet dat cubase het probleem is
tenzij deze aan staat en je midi in een ander programma wil gebruiken
en logitech drivers zijn redelijk stabiel voor zover ik weet
gooi anders je camdrivers er af en probeer het dan eens

staat cubase wel goed ingesteld?

:confused:

Dank je wel voor de tip. Ik zal het ook proberen. Maar ik zie dat dit: Evolution PC Drivers zijn. Moet ik die wel hebben? Ik werk trouwens met WindowsXP en het heeft wel altijd gewerkt. Nou ja als deze link goed is zal ik het eens proberen. Ik heb Acid al er af maar ik wil wel weten of het nu wel echt dit probleem is. Daar zal ik straks achterkomen. Ik heb een M-Audio Keystation 49-E USB. In de handleiding staat ik geen drivers in WindowsXP nodig heb.

Groetjes,

htg

*D

dit is de goede link, anders moet je zelf ff op www.m-audio.com zoek op support/drivers voor bevestiging.

ondanks dat er in de handleiding staat dat dit niet nodig is heeft deze driver voor mij t probleem opgelost

suc-6

probeer het inderdaad eens, principieel gaan doen kan daarna weer ;)

(en dat zeg ik ... iemand die normaal gesproken ook 100% handleidingen volgt .. eng .. waar gaat het met me heen 8~ )

Als ik zelf voor drivers zoek voor dit keystation bij M-audio krijg ik dit voor WindowsXP:

Keystation 49e July 16, 2004 4 KB

Release Notes Windows XP

This device is Class Compliant -- no driver is required to support Windows XP

If you have an older Keystation Product please use our Radium drivers for support.

Voor welk OS zijn die andere drivers trouwens?

Groetjes :)

eKeys 49 July 16, 2004 Class Compliant 4 KB

Release Notes Mac OS 10.4.2,Mac OS 10.4.1,Mac OS 10.4.0,Mac OS 10.3.9,Mac OS 10.3.8,Mac OS 10.3.7,Mac OS 10.3.6,Mac OS 10.2.8,Mac OS 10.1.5

This device is class compliant and does not require driver support for OS X

Note Added: 5/4/2005 - This device is certified to work with Tiger 10.4

deze is 4kb, die is voor mac osx.

de windows Xp driver is deze ( waar ik het linkje al van had vermeld )

eKeys 49 February 18, 2004 5.1.46 208.14 KB usbdriverspc.zip

Release Notes Windows 2000,Windows ME,Windows XP

USB drivers for:
MK-225C/249/249C/361/361C/425C/449C/461C,
UC-16/17/33 & eKeys

Drivers for Windows XP may not be required for some products.

For additional information please go to the Evolution Website:
www.evolution.co.uk

Met nogmaals de link hier naar toe,

http://www.m-audio.com/index.php?do=support.driverdownload&ID=399

Laat ps ff weten of t is gelukt, soms als je twijfeld moet ook maar gewoon dingen proberen, nu doet je controler het niet, dus erger kan het niet worden :)

Hoi,

Bedankt! Het werkt op dit ogenblik weer. Ik heb de driver geupdate. Dit had ik dus eerder ff moeten doen. Nou ja het werkt dus weer zoals bij je vriend. Dus kan ik weer aan de slag.

Groetjes :)

htg

Laatst gewijzigd:
Back