Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

:D Iedereen mag mijn plaat uitgeven..

..als ik 'm ooit af heb.

pink floyd in originele bezetting of de dire straits (H)

mogen ze ook wel weer eens gaan touren (wat zou de wereld dan op z'n kop staan)

pink floyd in originele bezetting

Zonder Syd dan wel bedoel je.

Tja daar zou ik een serieuze cent voor over hebben.
Absoluut mijn favoriete groep aller tijden. Schitterende composities, schitterende keyboards & synths, schitterende muzikanten, prachtig gitaarspel. En basgitaar natuurlijk.

:D Iedereen mag mijn plaat uitgeven..

Dan zou de vraag zijn; "...van jouw". ;)

Bob Marley mag van mij nog wel een plaat uitbrengen. Helaas zal dat niet lukken vanwege zijn gezondheidstoestand...

Dan zou de vraag zijn; "...van jouw". ;)...

:D hehehe, jep maar dat weet/wist het meerendeel van de leden hier toch niet als ik de gemiddelde spelling zo bekijk..

Maar Leftfield zou van mij nog wel een CD-tje mogen uitbrengen.

Maar Leftfield zou van mij nog wel een CD-tje mogen uitbrengen.

Leftfield idd! Cool, thanks to you heb ik zojuist deze geweldige producers weer herontdekt! Ik heb leftfield live op Glastonbury gezien paar jaar geleden, vette act was dat, tevens heb ik daar de Chemical Brothers gezien, ook erg vet en veeeel bass.

Maar goed, de Prodigy mogen van mij weer een plaat uit gaan brengen, en toevallig gebeurt dat ook, 2e helft van dit jaar.. :dj:

Ik moest ook aan The Prodigy denken, al moet ik wel zeggen dat ik Experience en Music for the Jilted Generation nog altijd hun beste werk vind en een stuk minder gecharmeerd ben van hun laatste albums.

Zelf wil ik wel weer een nieuwe Depeche Mode, maar volgens mij stond 'ie ook op de rol voor dit jaar (?)

met stip op #1 my bloody valentine , maar ik denk dat na bijna 17 jaar de opvolger van loveless dan toch een tegenvaller gaat worden, dus wellicht is het maar van niet. Een nieuwe plaat van seefeel zou trouwens ook niet verkeerd zijn, m

na bijna 17 jaar de opvolger van loveless dan toch een tegenvaller gaat worden
gaat verrekte moeilijk worden om deze mijlpaal te evenaren om nog maar niet te spreken van overstijgbeugelen...

we kunnen beter ff de gelijknamige (of was het nu andersom :D) film gaan bekijken

Back