Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

ik zeg,.. uhhh,.. Sly en Robbie,..

Ze doen wel nog een hoop,.. en dan bedoel ik echt ultramegaveel producties voor de megasterren van de wereld,..
Maar een nieuwe echte sly en robbie album zou wel vet zijn!!!

Milli Vanilli...
Geen geintje, Vind het erg lekkere muziek!

doe mij dan boney m maar...

Wanneer ga je die opgraven? Ik neem niet aan dat je op nog meer kutklinkende bootlegs en afgekeurde outtakes zit te wachten? (behalve van Mozart dan natuurlijk he)

die vraag verwachttie ik natuurlijk, maar ik had meer gehoopt op een geniale oplossing voor dat probleem :D

Ja, voor geniale oplossingen moet je niet bij mij zijn natuurlijk, dat blijkt wel weer. Ach je hebt zo van die tribute bands he. En qua speeltechniek zijn er zat die de oude meesters alweer voorbij zijn. Alleen vallen ze niet zo op als ze in-de-stijl-van ouweknarrenmuziek blijven maken.

niks elektronisch, maar ik vond Syd Barrett's plaatjes toch altijd heel sympathiek...

Er zijn enkele componisten van populaire muziek waar ik zeer veel respect voor heb, waaronder Bjorn en Benny van ABBA en Frank Farian van o.a. Boney M.
Ik denk echter dat enkel Bjorn en Benny nog iets zouden kunnen maken dat vandaag de dag aanslaat. Vandaar dus ABBA.

Mijn vriendin staat mij hier aan te porren om de volgende ook nog te vermelden: Queen (mét Freddie Mercury) en Nirvana (mét Kurt Cobain).

MGMT moet eerst eens leren hoe ze in het vervolg geen kut-clip meer maken waarin ze zichtbaar een kind molesteren.

Verlanglijstje:

New Order
Man Parrish
Heaven 17

De clip zelf vind ik ook niks aan

maar ik denk niet dat een video waarin zichtbaar een kind gemollestreert wordt door de amerikaanse filmkeuring komt,

het is film geen 1:1 realiteit, knippen, plakken dingen uitwissen inplakken
er is gewoon info te vinden over hoe de clip gemaakt is

bovendien luister ik de muziek gewoon op mijn cd-speler en haalt de clip niks weg of voegt niks toe aan de muziek voor mij dan.

Back