de 'Marktplaats, Speurders, Etc' koopjesthread 2005

demian

Ojee
Misschien is het slim om alle gevonden gear in Nederland, op de sites van :

marktplaats, speurders, 2ehands.nl, interface, viavia, zeelandnet, euh..etc.

in deze thread te 'pleuren'... blijf het forum wat overzichtelijker van. :)

goed idee .. mochten mensen nog meer 2de hands sites weten dan lijkt het me ook handig als ze hier bijkomen .. eventueel ook duitse en belgische misschien ?

Origineel geplaatst door MadR
goed idee .. mochten mensen nog meer 2de hands sites weten dan lijkt het me ook handig als ze hier bijkomen .. eventueel ook duitse en belgische misschien ?

Ja precies alles wat 'dicht bij huis is' en niet op ebay staat lijkt me handig hierzo idd.

Ik vind het eigenlijk niet zo een goed idee...
Want we hebben daar toch al een mooie groep 'Interressante gear gevonden' voor?? Lijkt me een beetje overkill om daarin nog een verzameldraadje te maken... Just my 2ct...

Om aparte gear te vermelden hier is een beetje dubbelop idd, maar om de (marktplaatsachtige)sites te gaan vermelden hier waar wel eens gear te vinden is, is misschien wel aardig.

Hier is vast een Engelse variant (weekendje Londen?!): Gumtree

Let op: Engelse pond zit rond de 1,5 eurie!

Origineel geplaatst door Maks
advalvas.be

veilingkijker.be voor overzicht

op veilingkijker.be krijg ik een spamsite? Jammer, leek me net zo handig, een goed overzicht voor veilingsites in belgie. Maar ik vind dit een goed idee, een verzameling van alle nederlandse, duitse, belgische, engelse en misschien franse of luxemburgse (?) veilingsites neer te zetten.

ik moet zeggen dat veilingkijker.nl lekker snel werkt, maar advertentiezoeker.nl zoekt in meer sites en je ziet gelijk alle plaatjes van de spullen in 1 keer.

Origineel geplaatst door kaihugo

ik moet zeggen dat veilingkijker.nl lekker snel werkt.

die bedoelde ik dan ook
excuus

Back