Wie serviced er nog Moogs in NL?

Hans de Vries

Bob the Knob
Wie oh wie kan me helpen?

Mijn verschrikkelijk ouwe Multi Moog heeft eens een lekkere onderhoudsbeurt nodig. Ik ben geen electronicus en heb daarbij ook nog eens twee linkerhanden (wat voor stevige baspartijen weer van pas kan komen..) dus ik zoek iemand die mijn ouwe vriend eens lekker kan verwennen - toetscontacten reinigen, toetsen een beetje stellen, tracking wat regelen etcetera..

Weet iemand het adres van zo'n techneut?!?

en een aantal dingen kan je natuurlijk gewoon zelf doen, dan kom je ook nog van je linkerhanden af (oefening baart kunst - meestal wel een zware bevalling).
die onderkant ligt er zo af en dan heb je de toetcontacten met een paar wattenstaafjes en wat alcohol zo gereinigd.
stellen (als het niet te gek scheef staat) lukt ook wel met een beetje trial en error en een klein tangetje.

Origineel geplaatst door Leo
een beetje trial en error en een klein tangetje.

Die trial zie ik nog wel zitten, maar de resultaten van de error vind ik minder, vooral bij zo'n onvervangbaar instrument, waar ik sinds 1976 eigenaar van ben... ...dan ontstaat er toch iets van een band...

Wie is dus Erik? Ik zie een hele waslijst Erikken in de ledenlijst...

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Volgens mij is Erik er op dit moment 2 aan het repareren.

ik hoop t niet, ik hoop dat ie met mn juno bezig is :D

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Die trial zie ik nog wel zitten, maar de resultaten van de error vind ik minder, vooral bij zo'n onvervangbaar instrument, waar ik sinds 1976 eigenaar van ben... ...dan ontstaat er toch iets van een band...

Wie is dus Erik? Ik zie een hele waslijst Erikken in de ledenlijst...

wat nou onvervangbaar, ik heb er al 3 gehad. het is een apparaat hoor (nee hoor, ik weet wat je bedoelt)
saint eric, die moet je hebben. maar woonde jij niet in oegstgeestistan? dan kan je het misschien toch beter in het noorden zoeken bij boemtsjak?!

Re: Wie serviced er nog Moogs in NL?

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Wie oh wie kan me helpen?

Mijn verschrikkelijk ouwe Multi Moog heeft eens een lekkere onderhoudsbeurt nodig. Ik ben geen electronicus en heb daarbij ook nog eens twee linkerhanden (wat voor stevige baspartijen weer van pas kan komen..) dus ik zoek iemand die mijn ouwe vriend eens lekker kan verwennen - toetscontacten reinigen, toetsen een beetje stellen, tracking wat regelen etcetera..

Weet iemand het adres van zo'n techneut?!?

Ik heb ervaring met de Multimoog en wil die van jou ook wel eens een keertje onder handen nemen. PB me anders even voor meer informatie.

Back