chilistein
Junior member
Vintage synth explorer:
"Date Produced - 1975-1979
Est. Value - $500 - $1,500"
en wat heb je betaald, 500 USD ??

"Date Produced - 1975-1979
Est. Value - $500 - $1,500"
en wat heb je betaald, 500 USD ??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door AdDM
tsja dat t oud en zeldzaam is betekend nou niet meteen dat t ook een gave bak is he
ben wel retebenieuwd naar samples/demo's...

Origineel geplaatst door Catscan
to Pfive: moet nog steeds een keer bij je langs komen, als we allebei tijd hebben!
Welke heb je de zilveren of de zwarte met of zonder sequencer? En heb je een handleiding zo ja kan ik die copieren, Mark Glinsky die is echt mega traag via email, heb deze overgens ook daar gekocht.
to chilistein: ik heb er 2000 dollar voor betaald maar duidelijk geen mint conditie check de foto's maar en er zijn wat functies die na gekeken moeten worden.

Origineel geplaatst door Cisco
heb 1 keer op een synthacon gepingelt, was wel onder de indruk, maar had toen het filter nog niet echt serieus onder handen genomen? ik weet hoe die klinkt, alleen het filter niet echt?!
Origineel geplaatst door Catscan
2 pfive: ok ben beneiuwd hoe dat er uit ziet.
Origineel geplaatst door P-Five
Hee... leuk... een oude thread
@Catscan: dat ziet er zo uit. En ik neem aan dat je de jouwe niet meer hebt? Beviel toch niet?
@Wiseguy: de envelopes zijn niet van de snelle, nee... op de mijne ook niet

Origineel geplaatst door Wiseguy
@ P-Five
Is het normaal dat de noise vrij zacht is...........qua volume dan ?
Niet compleet onhoorbaar white en pink maar vergeleken met
de 3 VCO's ?
En heb jij van VCO 2 en 3 al eens de tracking aangepast
(dmv de daarvoor bedoelde schroeven op het front) zodat
ze perfect tracken/stemmen met VCO 1 ?
Zo ja is dat eenvoudig ?
...warvoor nogmaals dank - ik ben er elke dag meer en meer verliefd op !!Origineel geplaatst door Catscan
Ik heb ook een synthi aks weg gedaan

Origineel geplaatst door P-Five
Volgens mij is de noise vrij hard maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Zal vanavond eens luisteren.
Ik heb de Synthacon getuned toen ik hem kreeg. De procedure staat in de manual (die je erbij hebt gekregen, toch?) en is vrij eenvoudig. Ik heb het sindsdien nooit meer hoeven doen.
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik ben benieuwd naar je bevindingen m.b.t. de noise, ja tuning procedure heb ik inmiddels in de manual gelezen,
ik ga het later vandaag proberen uit te voeren, zal wel goed komen.