voice pro- TC ; alternatieven...

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Er is een grote effectenbak eigelijk in het bijzonder voor vocals.

met Harmonizing,pitch shifting, huminazing en weet ik veel wat meer van TC electronics....

Kost een 2600 Euro's....

genaamd : Voice pro ( met groot lcd display; volgens mij top model van TC)

Welke gelijkwaardige alternatieven zijn er van Andere merken ?

Welke soortgelijke merken zijn nog meer heel goed voor hoog kwalitiet op het gebied van Vocals ?

TC Helicon Voiceworks is een stuk goedkoper en wordt ook al veel gebruikt...

heb je die ook in Pain Till I Die gebruikt?

op een gegeven moment als die sample na voren komt van ''Give me, Give me pain till I die'', die klinkt zo vet scheef en blubberig oid.

Op de Fireworx heb ik ook geprobeerd met die Vocoder maar dat wil nog niet echt.. nu die Pitch shit nog ff onderhanden nemen... ik meen ergens iets gezien te hebben een tijdje geleden een optie weet zo niet welke waar je te zien krijgt zoiets van 'Voice1 Voice2 Voice3 ect ect...

moet nog ff checken waar die ook al weer onder zat

Origineel geplaatst door Hallucinator
heb je die ook in Pain Till I Die gebruikt?

op een gegeven moment als die sample na voren komt van ''Give me, Give me pain till I die'', die klinkt zo vet scheef en blubberig oid.

Nee...toen had ik 'm nog niet...maar zo'n effect is echt rete-simpel...gewoon je Chorusje of Flangertje juist instellen...;)

Ik heb de Fireworx nog nooit gebruikt voor vocals,dus daar zou ik je niet meer over kunnen vertellen....

Origineel geplaatst door dione
Nee...toen had ik 'm nog niet...maar zo'n effect is echt rete-simpel...gewoon je Chorusje of Flangertje juist instellen...;)

Ik heb de Fireworx nog nooit gebruikt voor vocals,dus daar zou ik je niet meer over kunnen vertellen....

je moet niet al je geheimen prijs gaan geven:D

Dus we kunnen rustig concluderen dat de Voice pro de top van de top is op het gebied van vocal shit en harmoninzer ??

kan ik ook mijn samples en patches doorheen jassen en bewerken met effecten ?

Back