RefillUnpacker

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Er is potverdikke een refillunpacker uit!! 8~ Hij heet RefillViewer
.... neem me niet kwalijk maar ik ben de link kwijt :stupid

Als je dan een conversieprogramma gebruikt kan je alle refill multis in je sampler steke :D (reason soundbank, orkester en andere...)

Het lukt me echter niet om met Chickensys de NN-XT patches met bijhorende samples om te zetten naar AKP.. =( Hij zet de samples wel om in wav, maar de program zelve dus ni........ Zeer spijtig want mn MPC4000 lust deze refills wel :D

Re: Re: Link van Lik

Re: Re: Link van Lik

Origineel geplaatst door Ta'ala
Is dit virus en trojan vrij?

Noop is spy ware! Greets

Re: Re: Re: Link van Lik

Re: Re: Re: Link van Lik

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Noop is spy ware! Greets

Wtf ? Echt waar ?

Hoe kom je aan die wijsheid ?

Denk gewoon een kwestie van wat anti-spyware op los laten lijkt me. Tooltje is trouwens al best oud.

Origineel geplaatst door mario
Denk gewoon een kwestie van wat anti-spyware op los laten lijkt me. Tooltje is trouwens al best oud.

Het punt is dat ik eerder al AVG en Spybot erop los liet en niets heb gemerkt.
Weliswaar is dat freeware maar toch van goede naam.
Tooltje is inderdaad best oud, en dus ook al vaak gebruikt, vandaar mijn bezorgdheid.

Is er inmiddels al wat meer bekend over de zuiverhuid van dit programmaatje (iedereen heeft het hier namelijk over spyware :confused: ) ?

Of weet iemand een ander (beter) progje, want werkt bovenstaand programma goed?

zonder virus of trojaans paard....

(tegen de regels? verwijdert u gerust deze post..)

Instructies:

Plaats de refillviewer.exe in je reasonfolder (daar waar de exe staat -> program files; propellerhead; reason)
En plaats de refills die je wil uipakken in diezelfde folder. U kan vervolgens beginne met extracten

Attachments

• rflunpckr.zip
    393,5 KB · Bekeken: 204
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
zonder virus of trojaans paard....

(tegen de regels? verwijdert u gerust deze post..)

Instructies:

Plaats de refillviewer.exe in je reasonfolder (daar waar de exe staat -> program files; propellerhead; reason)
En plaats de refills die je wil uipakken in diezelfde folder. U kan vervolgens beginne met extracten

Thanks.

Ik denk niet dat het tegen de forumregels is, want het is toch een freeware progje?

Ook zie ik het uitpakken van refills naar gewone audio bestanden niet als strafbaar...

anyway heb ik het eens losgelaten op een rfl bestandje, maar hij geeft toch een lieve "access violation op module 9384028492" fout. denk niet dat t werkt :)

T is idd een buggy programmaatje, maar ik heb toch een zooi ReFills kunnen unpacken zonder problemen (ben eigenlijk helemaal geen Access Violation fout tegengekomen)... Maar tegenwoordig gebruik ik meer de Favorites in de Reason Browser, erg handig...

Back