electro track

microphlexx

Affected user
Dit is een nieuwe electroplaat van me kan wel nog teen en tander veranderd worden.Zal normaal voor op een toekomstige website moeten zijn.Zeg even jullie gedacht.

Dank u

hmmm, van Kortrijk?zo sjiek. Ikzelf ben van Hulste ma kzit int sint-amand (in kortrijk dus).

Over uw track kannek niet zoveel wkijt, want ken niet zoveel van de stijl.
Het klinkt wel goed ... ik denk een beetje cliché in het elektro jaré, eerste indruk deed mij denken aan laytron. (zonder de zware stem dan natuurlijk)

Groetjes.

Opzich leuk trakkie, maarre wel VEEEEEEEL efx/compressie over alles.. Normaal vinnik dat niet zo erg, maar hier vind ik een tikkie overdreven.

Ik zou 'm wat 'droger' laten klinken; zeker de drums. Maar goed, verder aardig hoor! :biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Opzich leuk trakkie, maarre wel VEEEEEEEL efx/compressie over alles.. Normaal vinnik dat niet zo erg, maar hier vind ik een tikkie overdreven.

Ik zou 'm wat 'droger' laten klinken; zeker de drums. Maar goed, verder aardig hoor! :biertje:

inderdaad...

Origineel geplaatst door Zoidsity

euhh..nou zit er helemaal geen compressie op de track.alleen de kick en de snare zijn overbewerkt maar die vind ik super goed.versta ik niet goed waarom je dat voelt dat er overcompressie op de track zit.

Het effect dat over (o.a.?) de drums zit, deed me denken aan onder andere een redelijk (overmatig :D ) gebruik van compressie.. vandaar.

Maar als er geen compressie is toegepast, vind ik het andere effect iets teveel van 't goeie. Zoals je zelf al aangeeft vind jij het wel goed, en het is ook jouw nummer.

Maar je vroeg om reacties (= vaak/altijd smaak) ;)

Bij deze dus. Niet dat ik 't nummer slecht vind, ofzo, alleen had ik 't anders gedaan.

Back