Cubase SX2

Hallucinator

[Hardwarekind]
Dag.

Meteen met de deur in huis dan maar.

Als ik op een audio bestand ga staan en klik daar op me de rechtermuisknop en ga dan na plugins en selecteer er 1 dan kom ik het in venster van de desbetrefende plugin.
Normaal gesproken als je dan op ''preview'' klikt krijg je te horen hoe het klinken gaat.
Het probleem is dat ik geen geluid hoor als ik daar op klik terwijl dit eerst wel altijd gewerkt heeft.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt.

Mvg. Paul

omdat ik op 2 manieren werk...

die inserts gebruik ik ook wel hoor:)

maar voor aanpassingen die blijvend zijn gebruik ik die andere optie dus.

dit heb ik ook als ik na''File''--->Import---->Audiofile ga.. normaal als je dan een audiofile aanklinkt en je hebt autoplay aan staan dan hoor je dat de desbetrefende file afgespeeld word.

dit hoor ik ook niet dus.

verder werk alles na behoren.

zorg ervoor dat je audiokanaal waarop je dat wil doen niet op solo staat, dan werkt dit inderdaad niet... als er geen kanalen op solo staan dan kun je als het goed is wel gewoon op preview duwen :)

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
zorg ervoor dat je audiokanaal waarop je dat wil doen niet op solo staat, dan werkt dit inderdaad niet... als er geen kanalen op solo staan dan kun je als het goed is wel gewoon op preview duwen :)

zoals ik al melde:

dit heb ik ook als ik na''File''--->Import---->Audiofile ga.. normaal als je dan een audiofile aanklinkt en je hebt autoplay aan staan dan hoor je dat de desbetrefende file afgespeeld word.

heb alles van mute af als ik dit doe.

Origineel geplaatst door Hallucinator
zoals ik al melde:

heb alles van mute af als ik dit doe.

klopt... maar bij mij is het dus ook zo als ik import audiofile doe in de pool, dat als ik een kanaal op solo heb staan dat ie hem niet afspeelt.. ik zei overigens niets over de mute knopjes, die mogen best aan/uit staan... zolang er maar geen solo knop van een kanaal aanstaat... ;) :biertje:

ik denk dat je ergens moet selecteren welke output je bij previews gebruikt...en/of de schuif van dat kanaal staat dicht (zou ook aan Windows kunnen liggen)...

Back