platen opnemen via soundcard

matrixxx

Ouwe rot
ik zoek iets van een phono versterkertje die je tussen je platenspeler en je geluidskaart zet
iemand een idee of een link

diy projectje is ook geen probleem

Of een DJ mixer(tje) kan ook.
Of de Soundcraft compact serie mixers. (die maken je signaal ook meteen balanced)
Of een Soundcraft notepad mixer (2e hands voor weinig)..

DIY projectjes zijn er via google 1000 en 1 te vinden.

suc6

normaal in de studio doe ik het via een dj mixer maar dit is voor een kennis die gaat echt geen mixer kopen

k weet uit het verleden dat je van die kleine kastjes had van hoogstens 10 bij 10 cm die je phono signaal versterkte zodat je je oude plaatjes kan opnemen op je computer
ik ben ook wel eens van die doe het zelf projectjes tegen gekomen maar kan hetniet meer vinden

het maakt niet uit hoe hij ze nu afspeeld de computer staat ver af van de stereo set en om alles te verplaatsen is onmogenlijk

leuk denk werk maar ik zoek alleen zo'n klein handig kastje

Origineel geplaatst door matrixxx

k weet uit het verleden dat je van die kleine kastjes had van hoogstens 10 bij 10 cm die je phono signaal versterkte zodat je je oude plaatjes kan opnemen op je computer
ik ben ook wel eens van die doe het zelf projectjes tegen gekomen maar kan hetniet meer vinden

voor een paar knaken kan je die scoren die voorversterkertjes...ik geloof dat er zelfs software pakketjes zijn met zo'n voorversterkertje d'r bij (van Magix geloof ik)...zijn overal te koop,van Dynabyte tot Dixons tot Kijkshop...

kijk eens met de laatste 3 antwoorden ga ik er wel uit komen

:walker: word er wel een halen denk ik voor de paar pleuro's

Ik ben zelf naar precies hetzelfde opzoek, ik heb nog wel een djtafeltje, maar die geeft een goor signaal af. Ik zoek dus iets van een versterkertje die het signaal rond 0db in mn RME kan sturen. Weet iemand hier een kant en klare oplossing voor/\???

Tjezus Wijnand waar blijft de kwaliteit ?
Geluidskaart van E 2500,- en dan nu lopen knakenpoetsen? :D

Mixje maken?

Origineel geplaatst door mikemix
Tjezus Wijnand waar blijft de kwaliteit ?
Geluidskaart van E 2500,- en dan nu lopen knakenpoetsen? :D

Mixje maken?

tegenwoordig pakken we de digitale output van de cdj1000 2 :koffie:

Back