Gina24 crash!!!!HELP

M.Whitman

Stamgast
Hier gaan we dan....Windows volledig hernieuw geinstalleerd,Gina erop,Wavelab,Cubase en toen had ik een redelijk hoge latency.
Dus verander ik de Asio multimedia driver in te ECHO ASIO Driver en dan kreeg ik een aanvaardbare latency...

Telkens ik nu Wavelab opstart is er een fout gevonden en moet ik afsluiten.
Telkens ik Cubase opstart zie ik alle filetjes
passeren en dan bij ECHO ASIO blijft die hangen en moet ik Cubase ook afsluiten....

Hoe kan dit?Ben er al dagen naar op zoek en vind het maar niet...

Dank bij voorbaat

Re: Gina24 crash!!!!HELP

Origineel geplaatst door M.Whitman
Hier gaan we dan....Windows volledig hernieuw geinstalleerd,Gina erop,Wavelab,Cubase en toen had ik een redelijk hoge latency.
Dus verander ik de Asio multimedia driver in te ECHO ASIO Driver en dan kreeg ik een aanvaardbare latency...

Telkens ik nu Wavelab opstart is er een fout gevonden en moet ik afsluiten.
Telkens ik Cubase opstart zie ik alle filetjes
passeren en dan bij ECHO ASIO blijft die hangen en moet ik Cubase ook afsluiten....

Hoe kan dit?Ben er al dagen naar op zoek en vind het maar niet...

Dank bij voorbaat

Heb je wel de laatste Echoaudio driver geinstalleerd? En niet een (verouderde) driver van de cd die erbij zat?

Gina driver

Gina driver

Heb de laatste gedownload van hun site dus......

Ik probeer even te bedenken wat dat zou kunnen zijn. Ik heb zelf al iets van 4 of 5 jaar een Darla24 en de driver is altijd erg stabiel geweest.

Probeer de driver eens opnieuw te installeren, er zit namelijk een cleaner procedure vooraf aan de installatie.

Zorg er verder ook voor de je Gina24 ASIO WDM kiest als driver en idd niet de ASIO multimedia driver (die is van Steinberg zelf).

Verder zou ik het echt niet weten....een instelling in je driver misschien.....lastig te zeggen. Vertel eens precies wat je doet, hoe je programma's geinstalleerd zijn en welke foutmelding je precies krijgt.

Back