Favoriete SF track verkiezing 2005

Scratch

Stamgast
Ja...daar istie weer... :D

Het jaar is alweer bijna aan zijn eind gekomen, dus wellicht tijd voor onze jaarlijkse verkiezingen: wie heeft de meest favoriete track van SyntForum van 2005 geproduceerd? Vorige keer waren dat Pascal & Robinez met hun geweldige track A New Day Rising

Ik vroeg me af of hier nog animo voor was? Om je muzikale brein even op te frissen, vorig jaar voor 't eerst gestart, en liep best goed. Gedurende 1 maand krijgt men de mogelijkheid om zijn track te plaatsen, dm.v. een link. Daarna gedurende een maand kan men dan stemmen. Prijzen zijn er niet, het gaat om de eer zeg maar...

Als je nog steeds niet weet waar ik 't over heb, klik dan ff op de onderstaande linken:

Inzendingen SF verkiezing 2004

Stemmen SF verkiezing 2004

Laat maar weten wat jullie er van vinden.

Gaan we nu wel wat verschillende stylen schiften?
Zodat de low-tempo en high-tempo niet door elkaar geraken.

Tis maar een :eureka:

blijft leuk. Als ik niet mee doe met een track, doe ik zeker mee met luisteren en stemmen :okdan:

Count me in!
Was vorig jaar erg leuk, en ook nog spannend!

Ik zou alleen niet proberen de boel op te delen in verschillende groepen of stijlen. Wie gaat dan bepalen wat de onderverdeling zou moeten worden? Volgens mij krijg je dan eerst een maand durende discussie over wat wel en niet waar hoort. Bovendien zou iedereen het leuk vinden dat zijn of haar nummer net zoveel kans heeft om beluisterd en beoordeeld te worden als alle andere nummers, en niet wordt overgeslagen omdat de luisteraar liever niet naar bepaalde genres luistert. Just a thought...

Helemaal mee eens, alsjeblieft geen categorieen! ;)
Ben weer benieuwd wat de inzendingen zullen zijn dit jaar!

Ik doe ook mee. Moeten de inzendingen in deze threat gezet worden of komt daar een aparte thread voor?

Ik heb dit jaar helaas geen enkel nummer gemaakt. Ja ok, een paar dingetjes, maar die zijn niet naar tevredenheid. Volgend jaar maar weer, of mot in de laatste maand ineens wat maken.

Nou, dat is dus duidelijk. Nu nog ff overleggen met de moderators hoe we het dit jaar willen gaan aanpakken.... Dat hokjes gebeuren weet ik nie of dat nou zo verstandig wordt, maar die discussie hebben we al eens eerder gehad.

Wacht nog even met inzenden, daar prikken we eerst even een mooie datum voor. Nu eerst ff alles op een rijtje zetten. Als richtlijn dacht ik aan als inzendperiode de maand december, netals vorig jaar. Maar das pas over 2 weekjes!

Back