:"gitaar en bas likt, uw stem ." Mmmm dat lijkt me wel wat.
:"iets u wil." psies
:" En zich niet maak zorgen of uw zinsnede elk hebben een verschillend tempo . " had je die su200 wel ff kunnen gebruiken met het opmaken van een advertentie !!
Volgens mij heeft deze knakker een engelse text door een vertaler gehaald en vervolgens niet gecheckt. Als je t terugvertaalt naar Engels klinkt t allemaal een stuk logischer.
Origineel geplaatst door The Poisoner Volgens mij heeft deze knakker een engelse text door een vertaler gehaald en vervolgens niet gecheckt. Als je t terugvertaalt naar Engels klinkt t allemaal een stuk logischer.
Inderdaad, lus weg toneelstuk functie = loop play back function
Wat ik niet snap is waarom mensen het uberhaupt door een vertaler zouden gooien, oke engels is hier niet de voertaal maar de arme man/vrouw die hem koopt zonder een woord engels te kunnen zal het apparaat ook niet echt kunnen bedienen lijkt mij!
Ik kom toch weer even terug op een paar klassiekers
Ooit gezien op MP
te koop: Kreidler Voyager (dus ik denk dan: 7 persoons bromfiets of ruimtewagen met een heel klein motortje?????)
Of in de vondst (= verkoopkrant)
Syntersizer met apengrater (leuk voor de dieren bescherming)
Origineel geplaatst door KAOSKAOS Ik kom toch weer even terug op een paar klassiekers
Ooit gezien op MP
te koop: Kreidler Voyager (dus ik denk dan: 7 persoons bromfiets of ruimtewagen met een heel klein motortje?????)
Of in de vondst (= verkoopkrant)
Syntersizer met apengrater (leuk voor de dieren bescherming)
Ik zie het helemaal voor me, vooral de syntersizer met apengrater. Een keyboard met soort rasp waar je dan je aap(?) overheen schraapt. Krijg je veel van schelle hoge tonen denk ik Wat nou knoppen draaien? Apen Graten!
Origineel geplaatst door Syntax Terror Ik zie het helemaal voor me, vooral de syntersizer met apengrater. Een keyboard met soort rasp waar je dan je aap(?) overheen schraapt. Krijg je veel van schelle hoge tonen denk ik Wat nou knoppen draaien? Apen Graten!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.