te koop SU200 met "Lus Weg Toneelstuk functie"

Volgens mij heeft deze knakker een engelse text door een vertaler gehaald en vervolgens niet gecheckt. Als je t terugvertaalt naar Engels klinkt t allemaal een stuk logischer. :peukie:

Origineel geplaatst door The Poisoner
Volgens mij heeft deze knakker een engelse text door een vertaler gehaald en vervolgens niet gecheckt. Als je t terugvertaalt naar Engels klinkt t allemaal een stuk logischer. :peukie:

Inderdaad, lus weg toneelstuk functie = loop play back function :dubbel:

Wat ik niet snap is waarom mensen het uberhaupt door een vertaler zouden gooien, oke engels is hier niet de voertaal maar de arme man/vrouw die hem koopt zonder een woord engels te kunnen zal het apparaat ook niet echt kunnen bedienen lijkt mij! ;)

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Ik kom toch weer even terug op een paar klassiekers

Ooit gezien op MP
te koop: Kreidler Voyager (dus ik denk dan: 7 persoons bromfiets of ruimtewagen met een heel klein motortje?????)
Of in de vondst (= verkoopkrant)
Syntersizer met apengrater (leuk voor de dieren bescherming)

:D Ik zie het helemaal voor me, vooral de syntersizer met apengrater. Een keyboard met soort rasp waar je dan je aap(?) overheen schraapt. Krijg je veel van schelle hoge tonen denk ik:dubbel: Wat nou knoppen draaien? Apen Graten!

Origineel geplaatst door Syntax Terror
:D Ik zie het helemaal voor me, vooral de syntersizer met apengrater. Een keyboard met soort rasp waar je dan je aap(?) overheen schraapt. Krijg je veel van schelle hoge tonen denk ik:dubbel: Wat nou knoppen draaien? Apen Graten!

:biertje: zou er ook een poly. versie zijn? ;)

Origineel geplaatst door gerrie79
:biertje: zou er ook een poly. versie zijn? ;)

polyfonie.jpg

Mischien als upgrade?

Origineel geplaatst door GentleG
zou een ob12 op zich wel kunnen gebruiken :)

Hey hey heey, laat mijn OB12'je het maar niet horen!;) Mijn OB12 kwam overigens zonder apen..:D

Back