Moog knoppen (kijk svp...)

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
ik zoek 3 (of 2, of 1, wat u ken missen) knoppen voor mijn soon-to-be phaser.

kan iemand me helpen?

Attachments

• phaser2.jpg
    phaser2.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 95
het zijn dezelfde knoppen als op de moog eq's. de knoppen van de sonic6, modular en memory enzovoort zijn weer net afwijkend, dacht ik. de phader heeft asjes met een plat kantje.

en waarom niet nog een plaatje geplaatst?!

Attachments

• trotskypaint.jpg
    trotskypaint.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 75
en die minimoog knoppen die catscan te koop aan bied op de marktplaats?

Groeten,

Koen

ha Koen
die zijn heel anders en ik vind origineel het allerleukst. maar het zijn mooie knoppen en een prima alternatief, alleen heeft de minimoog ronde asjes op de potmeters, knoppen worden op hun plaats gehouden door een schroefje.
deze asjes hebben een platte kant. nou is daar ook wel weer wat op te vinden, maar het liefst toch origineel of in de buurt.

Ik zoek die knoppen ook voor mijn parametrische EQ.
Daar zitten geen originele knoppen op.

Zoals op de foto te zien heb ik er 11 nodig....hopelijk kan iemand ons helpen?

Attachments

• moog_parametric_eq.jpg
    moog_parametric_eq.jpg
    48,1 KB · Bekeken: 79
shit matthijs
ik zoek nog zo'n parametric eq!
heb m 2 keer gehad en 2 keer weggedaan (met de rest). maar hij is erg heftig en ik zou m best terug willen!

Als ik ooit besluit hem weg te doen, dan denk ik aan jou Leo.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik eerlijk gezegd niet van plan ben het ding te verkopen.

bedankt
maar ik zal wel niet goed kijken, ik zie geen knoppen?! waar moet ik precies zijn op de site?

vind ik goed, maar wat kosten ze eigenlijk? of zit ik weer niet goed op te letten?

Kijk ook eens bij electronicawinkel Radio Twente in Den Haag bij de stille veerkade, daar hebben ze zoveel knoppen en als ze niet precies die hebben dan hebben ze zeker knoppen die er erg dichtbij in de buurt komen.

bedankt, goed idee, maar op het net is japan (was het trouwens japan) natuurlijk dichterbij dan den haag.

ik heb gemaild matthijs, om te vragen naar bestelwijze en totale kosten.

Status
Please reply by conversation.
Back