Electro; over underground gesproken?

hmm...tja..ik snap dit ook niet zo...

Wat is er nu precies aan de hand?
Gooien LegoWelt en consorten nu de handoek in de ring omdat electro te commercieel gaat worden???

Als dat inderdaad zo is vind ik het maar raar... tenminste, mijn idee van "underground" is juist je niks aantrekken van anderen en gewoon je ding doen !

Hopelijk zien ze in dat er nog genoeg mensen zijn die wel kunnen waarderen wat zij doen en het op waarde kunnen schatten...

equate

MadR: okee, no hard feelingz!

Ik ben veel met electro bezig, maar dat is niet omdat het nu zo populair is enzo. Ik vind het gewoon goeie muziek! ik hou van de 808 groove die er in die platen zit. En ik ben zeker fan van al het oudere werk van de pioniers.

En dat Bunker en Lego zouden stoppen met alles dat moet ik nog is zien! Dat de website non-actief is wil nog niet zoveel zeggen natuurijk. IMO

2 arveyman : leuk ! heb je iets online staan ?
ik ben zelf helemaal van de funk disco en italo op het moment.

en gaan we met zijn alle naar Den Haag demonstreren ?

:D

MadR, er staan wel wat songs op mijn homepage (zie onderaan) maar het merendeel is geen electro. Ik maak van alles wat maar electro heb ik nog veel 'ongereleasde' rommel thuis ipv de homepage..

Ik dacht electro al weer een paar jaar voorbij was...

Vind legowelt trouwens verschrikkelijk ***! Snap trouwens niet wat mensen aan bands als de "8 bit rockers" vinden. een nummers is leuk en dan ben je er snel flauw van

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door pyrolator
Ik dacht electro al weer een paar jaar voorbij was...

Vind legowelt trouwens verschrikkelijk ***! Snap trouwens niet wat mensenbands als de "8 bit rockers" aanvinden. een nummers is leuk en dan ben je er snel flauw van

Tja... dat is JOUW mening. Ik vind het altijd onnodig om je af te moeten vragen wat mensen leuk vinden aan bepaalde muziek. Het spreekt je aan of niet. Niet meer en niet minder.

Dat ben ik dus niet met je eens. Ik vind het te gemakkelijk te zeggen: "Over smaak valt niet te twisten". Ik denk dat je wel degelijk kunt praten of iets kwaliteit heeft of niet. Kijk Britney Spears is gewoon niet veel aan en het is allemaal niet veel aan, toch heeft een nummer van haar "Slave to Love" een zekere kwaliteit. Legowelt is was dus 10x niks en ze hadden zover ik weet ook geen uitschieters. Unit Moebius (ook uit Den Haag) en niet dat ik ze goed vind hadden toch een zekere kwaliteit.

Dus als je het over kwaliteit hebt, moet je het alleen over de voorwaarden eens worden. Dan kun je echt discusieren

nou moet ik toegeven dat ze wel echt gegroeit zijn

toen ze een aantal jaar geleden optraden op het eindfeest van HKU dacht ik ook

laat maar !!

laatst hoorde ik al een industrieel nummer van hun wat me echt op deutsche autbann bracht maar heb het toen niet gekocht

toen ik deze hoorde
http://www.clone.nl/outnow/10 macho cat/on a night train.mp3

was ik wel verkocht
en heb nog een andere release van ze op stillebenrecords gekocht en die is ook zoooo goed !

daar kan hell nog niet aan tippen :)

Dat ben ik dus niet met je eens. Ik vind het te gemakkelijk te zeggen: "Over smaak valt niet te twisten". Ik denk dat je wel degelijk kunt praten of iets kwaliteit heeft of niet. Kijk Britney Spears is gewoon niet veel aan en het is allemaal niet veel aan, toch heeft een nummer van haar "Slave to Love" een zekere kwaliteit. Legowelt is was dus 10x niks en ze hadden zover ik weet ook geen uitschieters. Unit Moebius (ook uit Den Haag) en niet dat ik ze goed vind hadden toch een zekere kwaliteit.

gek he als je n.e.r.d. de productie laat doen
netzoals 50 % van de artietsen in de billboard top .

lekker origineel !

maar als je hebt ze blijkbaar niet gehoord de laatste tijd want dan zou je wel begrijpen dat ze toch in de buurt komen van oude italo helden.

met die release van Legowelt op eatthis kan je echt wel een dansvloer gek krijgen 8D

ze hebben wel wat goeie dingen uitgebracht (vind ik).
vreemd genoeg zijn betere releases vaak in kleine oplages gegaan en hun vagere werk ligt overal in de platenbakken.
kent iemand die picturedisc van Legowelt?

hee hee, niet zo schelden op m'n label maatjes :)
Al die muziek is een stuk interessanter dan al die trance enzo. Laat een ieder gewoon lekker z'n eigen ding doen en als jet het niet goed vindt, dan luister je maar naar iets anders.

Dus als je het over kwaliteit hebt, moet je het alleen over de voorwaarden eens worden. Dan kun je echt discusieren

Vind ik echt totale onzin dit. Moet jij bepalen voor een ander wat kwaliteit is? Als iemand Britney Spears het beste ooit vindt, moet jij dan gaan zeggen dat dat geen kwaliteit is?

Ik kan me nooit zo goed vinden in die termen van "dat is kwaliteit en dat niet". Volgens mij is maar 1 iemand bepalend om dat te vinden en dat is iedere individuele luisteraar voor zichzelf en niemand anders. Ik zal nooit tegen iemand zeggen dat hij iets niet moet luisteren omdat het kwaliteitsloze bagger is. Dat mag ieder voor zich bepalen dacht ik zelf.

3voor12
Maar hij geeft toe dat de hype ook de nodige voordelen heeft. Legowelt zal dan ook gewoon spelen op dergelijke feesten. "Dan spelen we gewoon, nemen ons geld in ontvangst en gaan dan naar huis."

MadR
negatieve publiciteit is de beste pr machienuh die er bestaat

1+1=2

Kostelijk, laat het plebs maar lekker ageren.

Back