Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
macho cat garage is vet...... en de laatste 2 nerd producties voor britney spears zijn ook vet..ook al is het je reinste oude prince.....dat boys nummer is ook gewoon vet, net als slave 4 u....
Origineel geplaatst door krz
zekers, zo zat die chinees van nerd in de auto nummers uit te werken op zo'n Yamaha QY100... zelfs dat klonk al dik.

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
En om nu even de link te leggen naar electro.........veel electro klinkt hetzelfde ...JUIST door het gebruik van veel van dezelfde instrumenten.
Origineel geplaatst door funxiun
Dan luister je naar de verkeerde electro. Is er soms al een CD van Arcade of Dino uit dan? :fuckoff:
En wat het gebruik betreft van die dezelfde instrumenten: onzin!
Ik weet niet waarnaar jij geluisterd hebt hoor.
Tja, zo kan ik ook wel genres gaan afzeiken.
Drum 'n' bass klinkt ook hetzelfde; weer die uitgemolken Amen break.
Techno zuigt ook; weer die 909 beats.
Trance is helemaal uien; weer die zaagtand lead.
Deephouse is prutswerk: weer dat Rhodes pianootje.
Er wordt genoeg (goede) electro (/muziek) gemaakt die afwijkt van het gene wat altijd boven komt drijven op het 'commerciele' oppervlak.
En zo geldt dit voor elk genre. Als je er echt 'in' zit dan weet je wel beter.
R.
Origineel geplaatst door equate
Wat ik nu niet zo goed begrijp is; als je het artwork van LegoWelt bekijkt (en de rare A4-tjes die ze bij hun 12 inches doen), dan zie je wel degelijk een grote flirt met het glamour, zonnebrillen, mercedessen, wasverzachter, en disco parties in Munchen wereldje...
Dat is toch "Electroclash" ten top? Of snap ik het nu niet?
:confused:

Origineel geplaatst door equate
Wat ik nu niet zo goed begrijp is; als je het artwork van LegoWelt bekijkt (en de rare A4-tjes die ze bij hun 12 inches doen), dan zie je wel degelijk een grote flirt met het glamour, zonnebrillen, mercedessen, wasverzachter, en disco parties in Munchen wereldje...
Dat is toch "Electroclash" ten top? Of snap ik het nu niet?
:confused:
Wat de haagse mannen doen is juist één grote grap maar wat die duitse gigolo's doen is er een dresscode en er een kunstmatige stroming van maken.
Dit is (ondermeer) in het verkeerde keelgat geschoten door Bunker en kornuiten.
R.
Origineel geplaatst door bounce
tegenwoordig is het in die contreien stoer om met zware wapens te poseren.
http://www.thedanceweb.com/nightlife/interviste.htm

Origineel geplaatst door bounce
tegenwoordig is het in die contreien stoer om met zware wapens te poseren.
http://www.thedanceweb.com/nightlife/interviste.htm
De gangsterrap heeft bewezen naar wat voor ongewenste situaties dat kan leiden.
Origineel geplaatst door murphi
Damn, al maak je de grootste kaastrance wat de wereld ooit heeft gekend.... Als het toch recht uit JOUW hart komt is het toch goed ?