Electro; over underground gesproken?

ja geen verkeerd woord over saskia !!!

;)

en voor mij is er persoonlijk niks mis met Dj Hell.

ik zit hier gezellig DJ gigolo's deel 6 te beluisteren...en ik heb niet het idee dat ze ineens zo commercieel zijn gegaan hoor...er zit zelfs een Bobby Konders track tussen.....als ik dit vergelijk met de eerste delen die ik ook heb is het misschien wat meer wave-achtig maar dat is niet zo raar want die invloed is sterk naar voren gekomen in de electro wereld.....best wel stijlvast dus die gigolo's...

Origineel geplaatst door funxiun

Dat was toch een geintje, dit Djaks Up Bitch?
Ze hebben het label nu toch gewoon DUB genoemd?

Overigens waar hele mooie platen op uitgebracht worden.

R.

zekers goeie muziek!

ik heb begrepen dat dat label is opgericht omdat saskia bepaalde dingen niet wilde uitbrengen.
zijn ze het maar zelf gaan doen.

kan ook een gerucht zijn hoor.

Origineel geplaatst door krz
Jealousy is a motherfucker. ;)

nee hoor !

jaloezie die omslaat in zwaar haterige afgunst is minder

maar aloezie is best nuttig hoor ;)

Origineel geplaatst door bounce

zekers goeie muziek!

ik heb begrepen dat dat label is opgericht omdat saskia bepaalde dingen niet wilde uitbrengen.
zijn ze het maar zelf gaan doen.

kan ook een gerucht zijn hoor.

Ik denk ook dat een gerucht is; Funckarma op Djax Up-beats?
Mmmm.... nee, lijkt mij niet een goed idee 8P

R.

Olie op het vuur....

Olie op het vuur....

...iedereen schijnt toch ook een hekel te hebben aan Dave Clark?!?!?

Dave Clark is best een leuke dj.

Wat ik alleen niet leuk aan hem vind is dat ie er staat met een attitude van "Nog 1 uur 13 minuten en 20 seconden en dan mag ik goddank weer van dat kutpodium af."

Wat een kwal is die vent.

ik vind 'm wel goed. .en volgens mij heeft ie schijt aan heeeel de wereld en doet gewoon z'n ding.. :)

Ja het zat er al een tijdje aan te komen dat dit populair ging worden.. maar goed blijf gewoon je ding doen zou ik zeggen, de kwaliteit van jouw muziek hangt niet af van wat anderen doen, de mensen waarvoor je het doet weten toch wel beter.. jammer dat een artiest 'buigt' voor de trend, Viewlexx heeft altijd een eigen sound gehad, gewoon echt vette electro, ik had dit van hen niet verwacht.

Veel van het spul wat ik hoorde uit die hoek was gewoon heel erg poppy en lag erg lekker in het gehoor.

Niks mis mee op zich.

Yep, niet alles uit de den haag scene vind ik even goed, maar Viewlexx heeft wat mij betreft de sound, cocadisco blijft vet hoe vaak ik m ook draai :)

:maffia:

Origineel geplaatst door sh101

trouwens wat heeft dat met muziek te maken hoe iemand is??

Als ik ergens op een feest ben wil ik ook graag zien dat de dj er zelf ook plezier in heeft ipv zn nummertje draaien en niet 1 keer de zaal inkijken.

De dj is voor een deel toch ook sfeerbepalend door wat ie uitstraalt.

Origineel geplaatst door murphi
Wat een bullshit dit...

Alsof je, nu ineens elektro popi wordt, niet meer echt bent als je elektro maakt.

Damn, al maak je de grootste kaastrance wat de wereld ooit heeft gekend.... Als het toch recht uit JOUW hart komt is het toch goed ?

Volledig mee eens. Maak shit die jou boeit! Snap best dat de jongens de vet respect verdienen omdat ze grensverleggend bezigzijn/waren over een kam worden geschoren met die slicke ###, maar dat is niet te voorkomen denk ik. Hopelijk heeft de 'nieuwe garde electrogasten' respect voor de oudere!

Respecteer, niet imiteer

Back