vraag aan SU-700 gebruikers.

GUI

eat the drums
FF een vraagje aan de SU-700 gebruikers onder ons. ik heb hierover ook al gesproken met een andere su-700 eigenaar en we zitten met het zelfde probleem.

klopt het dat het rechter kanaal een hogere gain uitslaat dan het linker? of zijn wij gek geworden. :confused:

Ik zie dat inderdaad ook gebeuren en ik dacht dat ik gek was. Zal het liggen aan het opnemen? Ik zal es proberen een track te importeren in plaats van op te nemen via de audio IN, kijken of dat het probleem is.

Trouwens, neem je digitaal op of analoog?

Vage boel, dit moeten we tot de bodem uit zoeken. :smeris:

ik neem analoog op, ik heb de output expansion namelijk niet.

ik denk zelf dat er een foutje in de hardware of software zit, omdat het nu al bij drie apparaten geconstateerd is.
het is natuurlijk geen groot probleem omdat je gewoon de master track kan pannen maar t is niet netjes van yamaha.
:frons:

Maar neemt ie uit balans op, of speelt ie alleen uit balans af? Dat vraag ik me af.

ik heb een schoon loopje geimporteerd naar de su700, en met afspelen zag ik geen verschil op de VU meter tussen het linker kanaal en t rechter kanaal.
maar nadat ik er effecten op los ging laten zag ik dat rechts sterker uitsloeg dan links. misschien zit er ergens een fucntie verborgen die de FX send pan aanpast. anders wordt het de pan van ieder effect appart aanpassen.
t is een wereld apparaat maar dit valt me wel tegen. hhhhmmmm sucks

jah ik zal gvd die t..ing japanners is aan de oren trekken :(

nee geintje, t boeit me niet zo. wilde alleen weten of wij niet de enigste waren.
btw als ik met de su aan t tweaken ben maakt t alles weer goed....

Origineel geplaatst door Arv
Ik heb sinds kort een SU. Ik heb er geen last van :D

Hmm, ik heb het wel, op de mixer slaat bij mij een kanaal 1 ledje meer uit, ik hoor het niet in de totale brij van herrie. Het maakt trouwens niet uit of je sampled of een sample importeerd bij mij..

Als het mij uitkomt noem ik dit soort bugs "karakter"

Back