EMS Synthi AKS

ik niet.
hoop positieve feedback, maar allemaal voor veilingen van een dance plaatje of ander stukje vinyl en dan ineens een aks.
(sorry, ik ben de laatste tijd wat paranoide geraakt door diverse ervaringen. ik denk trouwens dat als het om muziek gaat, de synthi aks in de top drie staat van artikelen die door fraudeurs worden aangeboden, samen met de moog voyager en arp2600.)

Origineel geplaatst door Leo
ik niet.
hoop positieve feedback, maar allemaal voor veilingen van een dance plaatje of ander stukje vinyl en dan ineens een aks.
(sorry, ik ben de laatste tijd wat paranoide geraakt door diverse ervaringen. ik denk trouwens dat als het om muziek gaat, de synthi aks in de top drie staat van artikelen die door fraudeurs worden aangeboden, samen met de moog voyager en arp2600.)

Mijn observatie is dat alle zeldzame en wanted vintage gear fijn is om mee te frauderen...gearlust is blijkbaar een goede emotie om fraudetechnisch op in te tappen.....

Valt me mee die prijs, zijn voor een stuk meer recentelijk verkocht..... er zijn een paar biedingen weggehaald.

te veel voor mijn portemonnee.
een enkele keer zie je ze rond de 2500-2600 euro en zelfs dan hap ik niet toe. als je het terug gaat rekenen per bliep, valt het misschien mee, maar het blijft veel geld.

van de week zag ik nog een losse ks gaan, in de laatste seconden werd het openingsbod geboden, 499 euro geloof ik.

De winnende bieder van de eerste veiling kon het bedrag niet in 1 keer betalen?! :confused:

xou die kerel nog zin hebben in wéér een veiling, ls de hoogste bieder ni betaalt. misschien kan je hem per mail 1800 of zo pond bieden en het ding gaan ophalen?!

Origineel geplaatst door Leo
xou die kerel nog zin hebben in wéér een veiling, ls de hoogste bieder ni betaalt. misschien kan je hem per mail 1800 of zo pond bieden en het ding gaan ophalen?!

Ik heb er al 1... Dank je! ;)

pfff ik wil er ook een..

eerst ff op call-tv een koffer met geld winnen en dan ruilen tegen een koffer vol synth..

Dus toch (nog) niet voor weinig verkocht.

Welke sukkel gaat lopen bieden en kan dan niet betalen, raar zeg.

Wat ik nog vreemder vind is dat ze elkaar goed gaan lopen beoordelen dmv de feedback, terwijl de koper zoiets doet :confused:

Origineel geplaatst door Cisco
Ik heb er al 1... Dank je! ;)

Misschien heb je hem wel te duur gekocht, volgens mij wel, geef hem maar terug dan krijg je je geld terug :)

Wel apart dat die kerels elkaar een geweldig goede feedback geven na die mislukte transactie. Of is dat nou de ellende met ebay: geef je negatieve feedback, krijg je ook negatieve feedback terug.

Back