EMS Synthi AKS

zou het dan toch stinken?

die feedback is inderdaad een farce. i'll scratch your back, you'll scratch mine.
als je iemand negatieve feedback geeft, komt die gegarandeerd terug, ook als je als koper bv meteen betaald hebt.
nou, dat moet dan maar. maar het slaat nergens op natuurlijk.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Misschien heb je hem wel te duur gekocht, volgens mij wel, geef hem maar terug dan krijg je je geld terug :)

:dubbel: :D

Of zou het zijn dat de hoogste bieder een vriendje is om de prijs op te drijven ?
Ze hadden er vast op gerekend dat ie overboden zou worden.

Daar lijkt het zo nog het meest op, iemand die je veiling verneukt ga je naderhand niet positief beoordelen lijkt me.

en waren er ook niet 2 vette biedingen verwijderd een dag voor afloop van de veiling?!

idd raar gevoel kriig ik ervan, ben benieuwd of ie nu wel echt verkocht is.

Link werkt niet :confused:

7000 usd in ieder geval vandaag met buy now, synthi AKS

Ze schijnen betrouwbaarder te zijn (enkele verbeterde onderdelen), maar moeten niet onderdoen voor de klank van de oudere exemplaren.

Hoe lang wil je wachten ?

Origineel geplaatst door Patat Met
Kan je ze dan niet beter gewoon nieuw kopen.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Hoe lang wil je wachten ?

Ja, de laatste keer dat ik het vroeg, moest ik rekenen op minimaal 18 maanden :confused:

Ik zou absoluut niet een nieuwe synthi bij Robin Wood kopen.
Puur omdat de onderdelen te nieuw zijn.
Ludwig Rehberg leverd echter wel nieuwe synthi's met oude onderdelen.
Van de week komt mij Synthi-E deze kant op!

MP, vraagje: wat is die Synthi-E eigenlijk precies ? Heeft die dezelfde klank & features als een gewone Synthi, maar dan met mogelijkheid om via patch cables te gaan linken met zichzelf (ipv modulaire matrix) en met andere modulaire stuff ?
PS: die oranje kleur is hatelijk... :dubbel:

Origineel geplaatst door mono-poly
Alleen de Trapzoid komt uit de AKS/VCS3 volgens mij.
Voor de rest eigenlijk een ander (leuk) ding.
OK laat dan maar eens weten wat je ervan vindt als j'em hebt.

Back