DaPruli Humongous Lid sinds 9 februari 2005 Berichten 163 18 november 2005 #1 Ik ben op zoek naar een PCMCIA card voor de Nord Rack 2...vol of leeg, origineel van Clavia of niet... groetjes
Ik ben op zoek naar een PCMCIA card voor de Nord Rack 2...vol of leeg, origineel van Clavia of niet... groetjes
Vizion Rock Solid Lid sinds 7 mei 2002 Berichten 2.344 Locatie zero-two-two-niner 18 november 2005 #2 Geheugenkaarten 256 en 512 kb. Voorzien van back-Up batterijen. Zeer geschikt voor gebruik in een synthesizer. Groot aantal beschikbaar. geschikt Zie meer... hier Ik heb er ook een gekocht, werkt prima... en niks te duur
Geheugenkaarten 256 en 512 kb. Voorzien van back-Up batterijen. Zeer geschikt voor gebruik in een synthesizer. Groot aantal beschikbaar. geschikt Zie meer... hier Ik heb er ook een gekocht, werkt prima... en niks te duur
K kenflow Nieuwkomer Lid sinds 5 oktober 2004 Berichten 16 Locatie eindhoven 25 september 2008 #4 kaart kaart hoi ik heb er een voor je te koop kaart nummer drie orgineel van clavia met 297 geluiden dikke shit wat heb je er voor over?
kaart kaart hoi ik heb er een voor je te koop kaart nummer drie orgineel van clavia met 297 geluiden dikke shit wat heb je er voor over?
Vizion Rock Solid Lid sinds 7 mei 2002 Berichten 2.344 Locatie zero-two-two-niner 25 september 2008 #5 kenflow schreef: hoi ik heb er een voor je te koop kaart nummer drie orgineel van clavia met 297 geluiden dikke shit wat heb je er voor over? Zie meer... datum vd originele post gechecked? 18 november 2005, 14:28 Ik ben op zoek naar een PCMCIA card voor de Nord Rack 2...vol of leeg, origineel van Clavia of niet... groetjes Zie meer...
kenflow schreef: hoi ik heb er een voor je te koop kaart nummer drie orgineel van clavia met 297 geluiden dikke shit wat heb je er voor over? Zie meer... datum vd originele post gechecked? 18 november 2005, 14:28 Ik ben op zoek naar een PCMCIA card voor de Nord Rack 2...vol of leeg, origineel van Clavia of niet... groetjes Zie meer...
K kenflow Nieuwkomer Lid sinds 5 oktober 2004 Berichten 16 Locatie eindhoven 25 september 2008 #6 hahaha hahaha nee niet echt