Nederlandstalige handleiding MC-909

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Weet er iemand waar ik de Nederlandstalige handleiding vd MC-909 kan downloaden in pdf ft?
Of als iemand deze heeft liggen ben ik steeds geinteresseerd in een eventuele koop.

Danke 8)

Al op de site van Roland gekeken? Ik wel namelijk.

Om het je helemaal makkelijk te maken.
Klik hier

Tis me wat dat internet.:D

:halleluja

Ik had er idd al gekeken maar telkens ik een manual van een Roland produkt wil downloaden, vraagt ie mn email om vervolgens een engelstalige manual op te sturen...
Ik heb paar jaar terug ook een keertje gemailed naar roland be helpdesk en daar vertelden me ze dat ik maar 1 moest kopen =(

?

Ik heb hem hoor, bedankt! :) (.. de handleiding he, de 909 komt volgende week :luv: )

Laatst gewijzigd:
Ik heb nog een paar vraagjes waar ik niet meteen het antwoord op vind.. :o:

-> heeft die keyzoning? (1 piano sample spreiden over het hele keyboard & ook de C in het C-gebied, D in het D-gebied, etc... Zoning dus :) )
-> kan je iets samplen (een snare bv) en deze eenvoudig toevoegen aan een rhythmset? .... en deze rhythmset programmeren (X0X step style!!!) in een part -NAAR KEUZE- ? :) Of ben ik beperkt tot het programmeren v e rythmset in enkel part 10 ?
(Dus ik wil graag ALLES programmeren zoals ik dat deed op de 1ste part v m´n 505 & 303) [edit: volgens pag. 37 is dit mogelijk]

Het is de bedoeling dat ik de 909 ook gebruik met in elke part een paar loops om live realtime te time stretchen.... Is dit mogelijk?

Merci gasten! :peukie:

Laatst gewijzigd:
Back