• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

karma, mc909, jp8000, machinedrum, 328 digital,rozzbox, digi 9652

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alexandre Redwood

Back in town
Ok... de kogel is door de kerk!

Ik heb de laatste 2 jaar al teveel te doen om aan alle hobby's toe te komen,
meerdere keren wel eens iets te koop gehad, en later toch maar niet.
Maar nu gaat het wel weg, ik heb gewoon geen tijd meer voor produceren.

Wat is er allemaal te koop

Roland mc-909, nieuwstaat, boekjes erbij, maximaal geheugen (geloof 512) en een 256 mb media kaart,
weet niet exact wat ik hiervoor kan vragen.. goed bod zeg ik!

Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig, 700

Korg karma, Super goeie staat, met stofhoes, moss-board, exb-pcm05 vintage archives, exb-pcm04 dance extreme.
manuals aanwezig, 1150.

Rozzbox serienummer 00045, incl 4 extra geheugensticks (goeie prijs)

Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 800

Soundcraft digital 328 mixer, zojuist door soundcraft helemaal gereviseerd, niet dat ie oud was maar hij heeft een keer waterschade gehad, alles wat stuk was, is er nieuw ingekomen.... hij is nu weer als nieuw 1500,-
(voor de snelle beslisser komt er gratis een op maat gemaakte flightcase bij, high quality, ding heeft 300 gekost)

Rme-audio digi9652, nieuwe software, originele verpakking er bij, mac eprom erbij, 3 toslink kabels hq. 5 meter erbij.
250 piek!

Alle bovengenoemde prijzen zijn advies prijzen, ik weet niet wat er exact voor gevraagd kan worden.
Alles is werkend te zien, altijd rookvrij gestaan, ben er erg zuinig op, elke dag word er gestofd, heb het nooit mee naar gigs genomen.

Natuurlijk mag er geboden worden

ik stuur liever niets op, uiteraard kan het wel!!!
Omgeving groningen trouwens. als je wilt bezichtigen of halen!

vragen.... PM werkt altijd
(het kan wel eens een dag max 2 duren voordat ik reageer. ivm. drukte)

rozz is waarschijnlijk weg.....

overigens voor de karma, hebben mensen veel interesse in alleen de pcm en moss board, dus in principe mag de karma ook leeg weg!

Kom op mensen, en van de meest gave synths die er is, karma los, 800 euri

richtprijs 909, 800 euri

MC909 is verkocht!
Rozzbox is gereserveerd

Wat staat er nog??

Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig,
650 euri's

Korg karma, Super goeie staat, met stofhoes, moss-board, exb-pcm05 vintage archives, exb-pcm04 dance extreme.
manuals aanwezig,
1100 euri (Let op.. icl moss board he)
800 euri zonder alle mooie extra's

Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 800

Soundcraft digital 328 mixer, ..ALS NIEUW!
Mega digitale studio tafel, 1500,- incl speciaal gemaakte super solide flightcase
(1700, incl de RME audi kaart erbij)

Rme-audio digi9652, nieuwe software, originele verpakking er bij, mac eprom erbij, 3 toslink kabels hq. 5 meter erbij.
225 euri! de ideale geluidskaart voor bovenstaande tafel

Ik heb geen haast. en heb ook geen geld nodig
Dus geen domme biedingen, 100 euro voor een rozbox is echt te weinig.
en 300 voor een jp8000 :S
nog maar te zwijgen over de 550 voor de karma incl alle extras!!!

en ja. 800 voor de karma incl dance extreme/vintage sounds/moss board/stofhoes/stand is ook te weinig!
Zet ik hem toch echt liever voor in de kast

PRIJSVERLAGING!!!

PRIJSVERLAGING!!!

Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig, 650
Doe er gelijk 2 instrument kabels bij, 3 meter (HIGH QUALTIY)___________________________________________________________________________________________
manuals aanwezig, 1000.
(MEGA Workstation, incl de meest gave PCM's, En een MOSS board)
(of een bod, helaas is 800 echt te weinig voor dit mooie apparaat)
___________________________________________________________________________________________
Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 750
Wat mij betreft de mooiste drummachine ooit gemaakt!
(ook weer incl, 4 hq instrument cables)
Machinedrum is in NIEUWSTAAT!!!!
___________________________________________________________________________________________
Soundcraft digital 328 Studio mixer, gigantisch goeie mixer, helemaal als nieuw.
Met splinternieuwe voeding door Soundcraft vervangen, (de originele waren brak)
Te gebruiken als control voor je programma
Incl, super kwaliteit flightcase (ding koste 400) op maat gemaakt.
Doe er ook nog 10 3 m lange instrument kabels (HIGH QUALITY) bij, kun je gelijk beginnen met produceren
van 1500, voor 1350
(koop je gelijk de onderstaande rme-audio kaart erbij, samen voor 1500 ipv. 1575, de rme is de ideale kaart, de soundcraft heeft 3 x toslink in en uit, evenals de digi9652)
____________________________________________________________________________________________
225 piek!

Alle bovengenoemde prijzen zijn richt prijzen, bieden staat vrij.
Alles is werkend te zien, altijd rookvrij gestaan, ben er erg zuinig op, elke dag word er gestofd, heb het nooit mee naar gigs genomen.

Wil het in principe verzenden, maar bij voorkeur gewoon halen, omgeving Groningen.
Moet aankomende week nog naar arnhem, dus als iemand uit die buurt iets wil!

(het kan wel eens een dag max 2 duren voordat ik reageer. ivm. drukte)

(overinges excuus aan een aantal, dat ik afgelopen week niet gereageerd heb, buiten dat ik het druk had, was ik behoorlijk aan de griep!!!! kloten weer.... maar ben weer beschikbaar)

Karma incl, wat kabels, moss board, en 2 pcm boards is VERKOCHT!!!

Wat hebben we nog!
(krijg maar weinig email en pb

Heb nog een hele mooie jp8000, blijft een van de fijnste synths gemaakt,
De machinedrum
En een super digitale mixer, niemand die deze wiL????

Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig, 650
Doe er gelijk 2 instrument kabels bij, 3 meter (HIGH QUALTIY)___________________________________________________________________________________________

Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 750
Wat mij betreft de mooiste drummachine ooit gemaakt!
(ook weer incl, 4 hq instrument cables)
Machinedrum is in NIEUWSTAAT!!!!
Soundcraft digital 328 Studio mixer, gigantisch goeie mixer, helemaal als nieuw.
Met splinternieuwe voeding door Soundcraft vervangen, (de originele waren brak)
Te gebruiken als control voor je programma
Incl, super kwaliteit flightcase (ding koste 400) op maat gemaakt.
Doe er ook nog 10 3 m lange instrument kabels (HIGH QUALITY) bij, kun je gelijk beginnen met produceren
van 1500, voor 1350
(koop je gelijk de onderstaande rme-audio kaart erbij, samen voor 1500 ipv. 1575, de rme is de ideale kaart, de soundcraft heeft 3 x toslink in en uit, evenals de digi9652)
____________________________________________________________________________________________
225 piek!

Alle bovengenoemde prijzen zijn richt prijzen, bieden staat vrij.

(overinges excuus aan een aantal, dat ik afgelopen week niet gereageerd heb, buiten dat ik het druk had, was ik behoorlijk aan de griep!!!! kloten weer.... maar ben weer beschikbaar)

OK Kleine update!

Rossbox is verkocht
RME is verkocht
Soundcraft is een optie op voor 1300 euro

JP8000 nog steeds 650 euro, in sublieme staat
machiendrum 750 euro!

Kom op mensen, het gaat om de laatsten

oei!

evt. een geinteresseerde in de machinedrum!
Wees snel.... tja... op is op! geen mats weken, of 2 voor de prijs van 1 bij Alexandre

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back