Alexandre Redwood
Back in town
Ok... de kogel is door de kerk!
Ik heb de laatste 2 jaar al teveel te doen om aan alle hobby's toe te komen,
meerdere keren wel eens iets te koop gehad, en later toch maar niet.
Maar nu gaat het wel weg, ik heb gewoon geen tijd meer voor produceren.
Wat is er allemaal te koop
Roland mc-909, nieuwstaat, boekjes erbij, maximaal geheugen (geloof 512) en een 256 mb media kaart,
weet niet exact wat ik hiervoor kan vragen.. goed bod zeg ik!
Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig, 700
Korg karma, Super goeie staat, met stofhoes, moss-board, exb-pcm05 vintage archives, exb-pcm04 dance extreme.
manuals aanwezig, 1150.
Rozzbox serienummer 00045, incl 4 extra geheugensticks (goeie prijs)
Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 800
Soundcraft digital 328 mixer, zojuist door soundcraft helemaal gereviseerd, niet dat ie oud was maar hij heeft een keer waterschade gehad, alles wat stuk was, is er nieuw ingekomen.... hij is nu weer als nieuw 1500,-
(voor de snelle beslisser komt er gratis een op maat gemaakte flightcase bij, high quality, ding heeft 300 gekost)
Rme-audio digi9652, nieuwe software, originele verpakking er bij, mac eprom erbij, 3 toslink kabels hq. 5 meter erbij.
250 piek!
Alle bovengenoemde prijzen zijn advies prijzen, ik weet niet wat er exact voor gevraagd kan worden.
Alles is werkend te zien, altijd rookvrij gestaan, ben er erg zuinig op, elke dag word er gestofd, heb het nooit mee naar gigs genomen.
Natuurlijk mag er geboden worden
ik stuur liever niets op, uiteraard kan het wel!!!
Omgeving groningen trouwens. als je wilt bezichtigen of halen!
vragen.... PM werkt altijd
(het kan wel eens een dag max 2 duren voordat ik reageer. ivm. drukte)
Ik heb de laatste 2 jaar al teveel te doen om aan alle hobby's toe te komen,
meerdere keren wel eens iets te koop gehad, en later toch maar niet.
Maar nu gaat het wel weg, ik heb gewoon geen tijd meer voor produceren.
Wat is er allemaal te koop
Roland mc-909, nieuwstaat, boekjes erbij, maximaal geheugen (geloof 512) en een 256 mb media kaart,
weet niet exact wat ik hiervoor kan vragen.. goed bod zeg ik!
Roland jp8000, als nieuw, met stofhoes, alle gebruikshandleidingen incl, de nederlandse aanwezig, 700
Korg karma, Super goeie staat, met stofhoes, moss-board, exb-pcm05 vintage archives, exb-pcm04 dance extreme.
manuals aanwezig, 1150.
Rozzbox serienummer 00045, incl 4 extra geheugensticks (goeie prijs)
Machinedrum, als nieuw, incl manuals, doos, alles wat er bij hoort, 800
Soundcraft digital 328 mixer, zojuist door soundcraft helemaal gereviseerd, niet dat ie oud was maar hij heeft een keer waterschade gehad, alles wat stuk was, is er nieuw ingekomen.... hij is nu weer als nieuw 1500,-
(voor de snelle beslisser komt er gratis een op maat gemaakte flightcase bij, high quality, ding heeft 300 gekost)
Rme-audio digi9652, nieuwe software, originele verpakking er bij, mac eprom erbij, 3 toslink kabels hq. 5 meter erbij.
250 piek!
Alle bovengenoemde prijzen zijn advies prijzen, ik weet niet wat er exact voor gevraagd kan worden.
Alles is werkend te zien, altijd rookvrij gestaan, ben er erg zuinig op, elke dag word er gestofd, heb het nooit mee naar gigs genomen.
Natuurlijk mag er geboden worden
ik stuur liever niets op, uiteraard kan het wel!!!
Omgeving groningen trouwens. als je wilt bezichtigen of halen!
vragen.... PM werkt altijd
(het kan wel eens een dag max 2 duren voordat ik reageer. ivm. drukte)