analoog vraagje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D Ik denk die van SPIRIT..

tot zover mijn nuttige bijdrage...

Precies welke digitale mixers hebben jou dit idee gegeven Smackos?

Zo een beetje alle waar geen knoppen op zitten om de EQ snel te veranderen. Da's net zoiets als een gitaar met 1 snaar.

Origineel geplaatst door smackos
Digitale mixers sucken hard...dat is het werk van SATAN!

HAHAHAHA:halleluja :halleluja wie het hier niet mee eens is sucked zelf waarschijnlijk ook heel
hard...

Tja, t'is maar net wat je gewend bent. Ik werk zelf ook liever op een analoge tafel maar om nou te zeggen dat alle analoge mixers sucken....En daarbij mag je best wel een heftige analoge tafel hebben om het zelfde te kunnen qua EQ en sends (om nog maar te zwijgen van compressors, gate's etc. etc.) wat menig instap model digitale mixer kan.
En total recall is wel top hoor, hoe wil je anders aan drie projecten tegelijk werken?
De hoofd reden voor mij om analoog te mixen is toch wel de klank en niet het bedieningsgemak.
Een digitale tafel is in het begin wennnen ja, maar toen ik voor het eerst een 303 in m'n hande kreeg koste het me ook de grootste moeite om er een leuk loopje uit te krijgen. Die vage bediening van de 303 heeft me er echter niet van weerhouden om er mee te gaan werken.....

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
wat een lullig antwoord....die jongen stelt toch een vraag.....Blijkbaar is ie anders ingesteld dan de oldschool analoge sound engineer...hij probeert zijn kennis te vergroten dmv van dit forum...Geef hem dan antwoord...

Mijn suggerstie:

Ik zou eens ronsnuffelen op

http://www.soundonsound.com/

Daar eens wat onderwerpen invoeren in de zoekfunctie...ze hebben aan aanta jaren artikelen online...Ik lees al jaren dit magazine en veel van mijn (vaak theoretische) kennis haal ik hier uit.....succes

Een tijd geleden probeerde ik ook te snuffelen op sos.
Maar toen moest ik me geldelijk inschrijven om artikelen te kunnen lezen =(

(ik surf zo nog een keer op sos., ms. deed ik iets fout)

Alleen oudere SOS artikelen zijn gratis in te zien.
Voor de kijkers, en vooral lezers thuis.
HAHAHAHA!

Kvraag me wel af wat je zoals op zo'n cursus PT leert eigenlijk.
Misschien wel interessant voor de geinteresseerden.

Maar nadeel van die digitale mixers is dat je altijd zwarte kaarsen nodig hebt om dat pentagram te maken. Of een jonge maagd. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back