mc 307 vraagje

microphlexx

Affected user
Hetvolgende heb ik voor met de mc 307 ik ben een pattern aan het maken ik kies een patch stel de attack en de release in,speel een deuntje in en nadat ik alles heb opgeslagen ga ik naar een ander pattern ik keer er naar terug en de env release en attack instellingen zijn weg alle andere instellingen blijven enkel deze niet.Ik vind het niet direct trg in mn handleiding.Kan iemand me helpen daaromtrend???Alvast bedankt.

aah dus als je record moet je er even aan draaien en een cyclus laten lopen en dan zit het erin?

tnx bro.

ps wat vind jij van de 307?Kwa klank vind ik hem net niet dat en ook wat pover kwa regelaars.

dit soort bakken is vaak leuk voor een soundje erbij, maar niet voor een vette lead of vette kick, daarvoor mist ie aan kracht.

toch heb ik er best veel patterns voor geprogd en dan kun je toch best tot leuke resultaten komen.
De geluiden zijn vrij uitgebreid te programmeren (in tegenstelling tot bv de mc303) hoewel de interface daar inderdaad niet toe uitnodigd en d'r zit kwa sounds natuurlijk van alles in.

Als je een klank hebt getweaked kun je deze los opslaan als user klank

Voor de hogere tonen vind ik hem nog ok hoor er zitten wel leuke dingen in maar de basslijnen zijn magertjes maar zoals je zegt tis goed om een geluidje bij de mix te smijten.

Back