Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het ene lijkt trouwens het andere niet uit te sluiten vermoed ik. Je kan blijkbaar perfect een deel op de Fantom zelf sequencen, en de rest via Cubase bijvoorbeeld, of audio verslepen van Fantom naar PC?

Origineel geplaatst door VL7
Vergelijk het maar met de fairlight, dat was al gaaf maar dit is voor mij het absoloute workstation.
De Oasys heeft zijn kans gemist vind ik, vooral omdat er weer een harde schijf inzit etc.
Niet meer echt van deze tijd.
Origineel geplaatst door Postcenter
Persoonlijk verkies in toch liever Flash boven Harde schijf.
Je hebt inderdaad veel voor weinig geld, maar je zit ook met "bewegende delen", dus de kans op defecten is groter, en sowieso heb je meer lawaai en warmte.
Flash is dan weer duurder en trager dan een harde schijf, maar zoveel data hoeft er voor mij ook niet op te kunnen, de productie zelf gebeurt meestal toch op pc, en daar zit je dan toch weer met de voordelen van een harde schijf ;-)

Origineel geplaatst door jaccis
koop eerst de S90 als je die veeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper vindt en daarna eventueel een andere module of zo erbij Bijv. de Fantom XR of een 2de handse X6..... wat jij wilt.
Snap het probleem niet zo.....:confused:
Origineel geplaatst door jaccis
....
verder is een X7, niet gewogen net als bij een X8...