Geluidskaart us 122 klein vraagje

Josh101

Nieuwkomer
Hey allemaal ,
Ik heb een vraagje , is tascam us 122 een goede soundcard ? is de geluidskwaliteit goed ? En ik wil een midi-keyboard , mixer en een micro aansluiten gaat dat of wat is een andere goede geluidskaart om deze 3 apparaten aan te sluiten en dat de geluidskwaliteit goed is .

bedankt

2 sporen in/uit + midi is geen probleem met usb 2.0, het is pas bij meer dan 4 sporen dat usb overbelast kan raken.

en ik gebruik hem al bijna 2 jaar zonder enig probleem, net als verschillende andere mensen die ik ken. Voor een 2 sporen geluidskaart is hij volgens mij veel beter dan de concurentie in zijn prijsklasse (genre m-audio, edirol, ...). de mic pre's zijn dezelfde als in de veel duurdere fw reeks, net als de convertors, en de zogenaamde stabiliteitsproblemen van in het begin zijn opgelost met de driverupdates die gratis van de tascam site te halen zijn.

voor die prijs ga je zeker geen betere vinden.

Had bijne de zelfde vraag , goed dat josh dat gestled heft :D
bedankt voor de reacties nu da ik weet dat ik midi-keyboard / micro en een + dat er geen probleem is door de nieuwe updates kan ik hem gaan halen ! :D is de latency ook laag bij deze kaart ?! ik dacht het van wel maar niet 100 % weker . een antwoord aub .
alvast bedankt
(hou van deze forum) :D

Laatst gewijzigd:
Back