Bouwverslag budget modular

Dat dacht ik ook toen ik begon, nu heb ik 3 filters die ik bijna nooit gebruik omdat de pots kraken en soms wegvallen..... ik heb echt spijt dat ik daarop heb bezuinigd.
Nu kan ik alle pots opnieuw doen.......dat is nog duurder.

Maar goed.............. ik hou er over op

Nu kan ik alle pots opnieuw doen.......dat is nog duurder

Op zich wel, maar dat is niet noodzakelijk een probleem. Ik heb nu lol en als ik er straks wat meer geld voor heb kan ik ze altijd beter maken (mochten ze inderdaad problemen gaan geven).
Ik kan nu ook gewoon niks bouwen, maar dan heb ik ook niks :D

Maar goed.............. ik hou er over op

Alle suggesties welkom hoor, maar niet vergeten dat het allemaal budget-spul is :biertje:

50 gaten gedaan, 10 miljoen te gaan...

Attachments

• front1.jpg
    front1.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 164
voor low budget ziet het er toch al gaaf uit! Leuk plan. Ben benieuwd naar het resultaat.

dope ding man!!

Ook vet, die ratjetoe van designs enzo; ik krijg er meteen zin van om mijn modular ook eens uit te breiden ;)

vet ding zeg!!

toch jammer dat ik totaal geen verstand heb van solderen en zo.
ook 2 linkerhanden

maarre, t is maar weer eens bewezen dat het niet zo heel duur hoeft te zijn om een vette synth in elkaar te zetten

Nou ik zit nog is te lezen en je ben idd lekker bezig zeg.
Je heb ook al genoeg af om wat te demo-en zeg!
Wohaaaaa kom met de fragmenten!
Je vco keuze snap ik niet helemaal nog (die RJW SOFT dan)
Gewoon binnenkort een Ken Stone er bij en een Miniwave er bij :p
De keuze van de overige modules is ook goed gedaan hoor!
Nu nog wat multiples en mischien mixers voor cv en cv gerelateerde modules in de toekomst?
Maar dit kan al erg leuk gaan klinken !

Je heb ook al genoeg af om wat te demo-en zeg!

Met "af" bedoelde ik dat de prints gebouwd en getest zijn, maar dat is grotendeels
gebeurd met dezelfde set potmeters en jack bussen. Oftewel: meer dan 1 module
tegelijk gebruiken zit er nog even niet in.

Je vco keuze snap ik niet helemaal nog (die RJW SOFT dan)

Budget :D Meeste spullen daarvan had ik al. Kost me uiteindelijk nog geen 40 euro.
Maar het is inderdaad wel de bedoeling om uiteindelijk een paar dezelfde VCOs erin
te hebben. Als die van Ken Stone het goed doet (heb ik nog niet alle spullen voor
in huis) wordt die het waarschijnlijk.

Nu nog wat multiples

Ja, die komen er sowieso in, maar die bedenk ik zelf gewoon 'on the fly', dus
die staan niet in de lijst. Ik zet er ook wat dingen tussen waarmee ik gewoon
wat DC offsets kan maken en een paar inverters. Net wat ik dan nog heb liggen
aan jacks en opamps.

Heb op de valreep nog de een-na-laatste (dus ws. inmiddels op) set printplaten voor de Ken Stone Wavetable besteld. Top service hoor van Ken; weer met een paar dagen in huis vanaf de andere kant van de wereld.
Kreeg er ook nog een tweede setje ROMs bij die hij nog had liggen :okdan:

Nu alleen nog een geschikte VCO of DCO om dat ding aan te sturen.

Origineel geplaatst door mono-poly
Gewoon met een sinus aansturen toch?

Ja, da's op zich het punt niet, maar hij verwacht z'n clock 6 octaven hoger dan wat je aan output hebben wil.
En ik denk niet dat de VCO's die ik nu heb nog in tune zijn als ze zo hoog draaien.

Ziet er mooi uit! Goed geluid ook, inclusief resonance (lekker piepen op 0:50 :P ).

Hij wordt als het goed is straks drie van deze racken. Ik heb daar in ieder geval de printplaten al voor liggen (maar nog niet alle componenten...). Resonance is officieel nog een beetje brak omdat daar de verkeerde potmeter in zit :D

Back