[duistere soundscapes] Silent Dance

trigg

Brass Intelligence
In de lijn van mijn recente "Bad Trip" track (te beluisteren in deze thread), presenteer ik jullie:

Silent Dance

Donker, trippy, sferisch en dit keer wel met een beat :)

Hhhm, klinkt wel aardig alleen klinken die drums alsof ze live zijn opgenomen?

Re: [duistere soundscapes] Silent Dance

Origineel geplaatst door trigg
Donker, trippy, sferisch.

Zit er idd allemaal in. Het zet een spannende sfeer neer die langzaam maar zeker zichzelf opwerkt.

Sound-design is top. Kwaliteit van de track is prima. Maar verwachte wel een enorme overdreven breakbeat, die is helaas nooit gekomen.

Re: Re: [duistere soundscapes] Silent Dance

Re: Re: [duistere soundscapes] Silent Dance

Origineel geplaatst door chosenminder
Zit er idd allemaal in. Het zet een spannende sfeer neer die langzaam maar zeker zichzelf opwerkt.

Sound-design is top. Kwaliteit van de track is prima. Maar verwachte wel een enorme overdreven breakbeat, die is helaas nooit gekomen.

Klinkt goed dit allemaal zit zelf idd ook te wachten op een vette breakbeat maar die zal dus niet komen

Ben zelf ook veel bezig met deze stijl de laatste tijd alleen dit klinkt nog net een stukkie beter, heb ik weer iets om naar toe te werken :mega:

Wat een lekkere duistere track weer... ik hou erg van zo'n hele late snare! Dat laat je lekker wachten... en je weet dattie er aan zit te komen :) Ook het geluid van de snare hakt er flink in en geeft het nummer een gemene edge...

Persoonlijk vond ik The Bewildering Variety beter... maar ik ben wat bevooroordeeld ;)

Rob

Nog 1 zo'n duister trackje en we hebben een drieluik van "the robot".
De eerste klonk als de maag, dit lijkt een route langs de duistere zijde van zijn darmflora :D

Smaaksgewijs zou de snare van mij er nog harder in mogen.

Gaaf hoor :okdan:

maar ik vind go where EN season of change nog steeds je beste tracks :)

Laatst gewijzigd:
Ja klinkt goed, goeie sfeer.

past ook helemaal in dit klote jaargetijde, heb al in geen week meer zon gezien. ik zou net zo goed op Pluto kunnen wonen.

Thanks all :okdan:

Dikke breakbeat erbij zou kunnen, maar ik vind het zo ook wel iets hebben....
de track is ook zo "onstaan" zeg maar, ik vind het moeilijk om er nu nog veel aan te doen... hij is een beetje zoalstie is..

Nog meer forumleden die de zomer nog iets teveel in hun bol hebben zitten en nodig de winter
ingetrokken moeten worden? :dubbel:

P.S. mc_kwok, ga maar vast denken over een 3e titel in de robot-cyclus want de volgende is on it's way... 8D

lekker sfeertje zeg :D
ik hoor dit zo onder een sci-fi film...

drums zijn lekker, ik denk dat een breakbeat de track niet ten goede zou komen...

zeer geslaagd iig...ik ben een groot liefhebber van vocoders,
echter vind ik m hier ietwat als een auditief pleonasme aandoen (leuk galgje woord? :P)
je schept al zo'n sci-fi sfeer met de muziek dat het eigenlijk zonde is imho die robot er nog bij te zetten
niet dat ie lelijk is, en ik kan me ook voorstellen dat je m er in wilt hebben...hij zou dan wat mij betreft minder vaak voorbij mogen komen iig...

enne ik mis wat laag in die hakkende snare...
al met al zeer lekkere track, vind het enorm knap wat je met die melodie doet

Zeer vet werkje waar ik enorm van heb genoten. De beat mag van mij wel helemaal weggelaten worden zodat je een atmosfeer overhoudt... Tripshit 8>

Ik vind de sfeer op dit tijdstip super (00.45) verder vind ik de drums en met name de snaer erg wijs geprogrammeerd!

Ouwe spacekees!

Origineel geplaatst door the red eye
damnn

Dit is vette shitz. Lekker zwaar en traag.

Jij kent lustmord?

eigenlijk niet, pas eens wat van gechecked... wel errug duister zeg, maar wel cool :)

@Dilago: ik heb een nieuwe versie gemaakt met minder vocals... was een goed idee, thanks :)
Deze versie staat niet online maar komt wel binnenkort op het album met allemaal van dit soort tracks :D

Back