R Ramoonus Hallo allemaal Lid sinds 25 april 2005 Berichten 5.232 Locatie Zeeland 29 juli 2007 #21 is trouwens ook een optie
Grooveron Altijd wat !! Lid sinds 16 juli 2002 Berichten 3.505 Locatie Best 29 juli 2007 #22 SRK's van Samson 16 of 21 HE beide zijn erg goed zeie de fotos ik gebruiks ze zelf, metaal, sterk e mooi IMHO Attachments studio1600400.jpg 77,2 KB · Bekeken: 90
SRK's van Samson 16 of 21 HE beide zijn erg goed zeie de fotos ik gebruiks ze zelf, metaal, sterk e mooi IMHO
R Ramoonus Hallo allemaal Lid sinds 25 april 2005 Berichten 5.232 Locatie Zeeland 29 juli 2007 #23 en die samsons zijn alleen bij peter V verkrijgbaar?
Grooveron Altijd wat !! Lid sinds 16 juli 2002 Berichten 3.505 Locatie Best 29 juli 2007 #24 Origineel geplaatst door Ramoonus en die samsons zijn alleen bij peter V verkrijgbaar? Zie meer... natuurlijk niet wij bij I4 muzique hebben ze ook en nog goedkoper ook. Als je wilt kan je me pben :-) http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=1827 dit is de weblink van ze en die wielen kunnen er gewoon onderuit.
Origineel geplaatst door Ramoonus en die samsons zijn alleen bij peter V verkrijgbaar? Zie meer... natuurlijk niet wij bij I4 muzique hebben ze ook en nog goedkoper ook. Als je wilt kan je me pben :-) http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=1827 dit is de weblink van ze en die wielen kunnen er gewoon onderuit.
elektrovolt compuphonic Lid sinds 23 februari 2003 Berichten 6.733 Locatie den haag / driebergen 29 juli 2007 #25 die samson racks zijn echt heel mooi en super stevig. als ik meer rack spul zou hebben zou ik er zo een kopen
die samson racks zijn echt heel mooi en super stevig. als ik meer rack spul zou hebben zou ik er zo een kopen
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 29 juli 2007 #26 Origineel geplaatst door smahs Wieltjes kun je eraf laten. Die racks komen ook met voetjes die je eronder kunt schroeven. Zie meer... ik zou be een rack van iemand 2nd hands k0pen makkelijk meestal uit en lkaar te halen ,... dus opsturen een optie en die racks slijten eg niet ofso soms koop je voor 50 eu een hele mooie ook nog verstelbaar tip
Origineel geplaatst door smahs Wieltjes kun je eraf laten. Die racks komen ook met voetjes die je eronder kunt schroeven. Zie meer... ik zou be een rack van iemand 2nd hands k0pen makkelijk meestal uit en lkaar te halen ,... dus opsturen een optie en die racks slijten eg niet ofso soms koop je voor 50 eu een hele mooie ook nog verstelbaar tip
R Ramoonus Hallo allemaal Lid sinds 25 april 2005 Berichten 5.232 Locatie Zeeland 1 november 2007 #27 Origineel geplaatst door R-ond ik zou be een rack van iemand 2nd hands k0pen makkelijk meestal uit en lkaar te halen ,... dus opsturen een optie en die racks slijten eg niet ofso soms koop je voor 50 eu een hele mooie ook nog verstelbaar tip Zie meer... verstelbaar? hoe bedoel je?
Origineel geplaatst door R-ond ik zou be een rack van iemand 2nd hands k0pen makkelijk meestal uit en lkaar te halen ,... dus opsturen een optie en die racks slijten eg niet ofso soms koop je voor 50 eu een hele mooie ook nog verstelbaar tip Zie meer... verstelbaar? hoe bedoel je?