Timestretch in de jaren ´30

The Wzard Of Oz is nogthans een pracht van een film ;)

Ik zal vanavond proberen een mp3 te maken van die wezens uit de film

Origineel geplaatst door anoniempje
tape 1 op 1 kopieeren in hele kleine gelijke stukjes knippen van 1 mm en dan de twee tapes in mekaar leggen :)

of juist stukjes gaan verwijderen inkorten dus

lijkt me alleen niet dat ze dat toen zo precies konden

Sterker de bandrecorder bestond nog niet in de de jaren 30.
Volgens mij door de duisters in de oorlog uitgevonden tape met ijzer oxide.

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
The Wzard Of Oz is nogthans een pracht van een film ;)

Ik zal vanavond proberen een mp3 te maken van die wezens uit de film

Ik wil hem nog steeds op DVD kopen.
Is de ook de eerste volledige kleuren film.

En..........niet te vergeten (want van eigen bodem)...

En..........niet te vergeten (want van eigen bodem)...

Origineel geplaatst door vinnieq
Ik ga meestal een heel end wandelen wanneer de Wizard of Oz met Kerst de beeldbuis weer teistert maar bedoelen ze niet gewoon dat het effect klinkt als de Munchkins uit die film ? Als je heel langzaam (zeg twee keer zo lang als uiteindelijk gebruikt moet worden) met zware stem een tekst uitspreekt en die vervolgens weer twee maal zo snel afspeelt dan krijg je zo'n effect (net als Knabbel en Babbel in de Disney's). Je schijnt zoiets ook realtime met een hap helium te kunnen doen.

Onze eigen Pierre Kartner alias Vader Abraham met z'n Smurfenlied. Alles door hemzelf met lage pitch en snelheid ingesproken en ingezonden en vervolgens op hogere snelheid afgespeeld tot "normaal" tempo.

In deze site:

http://www.slipups.com/items/2390.html

Meinhardt Robbe actually did use his own voice. He is the ONLY munchkin whose actual voice is used in the movie. The rest were done by a choir who sang/talked very slowly and then when they sped it up, they had little munchkin voices.

Voor meer info: http://www.kansasoz.com/infomunchkins.htm

Jaja, dat wordt weer een straffe wandeling dit jaar om al deze nutteloze info uit het hoofd te laten waaien.

maar waarom doe je er dan aan mee?? zwij g dan ofzo! :)
in alle geval merci voor de info :confused: .. ofzoiets

Back