Ik zoek een obscuur f-ekt voor max 200 euro

Status
Please reply by conversation.

Q-bus

een nul
Ik heb een hier 200 euro liggen en daar wil ik een f-ekt voor halen.. analoge delay, filter, ofzo...... ik weet niet wat prezies maar iets aparts...;)
Help me aub aan iets!

Bedankt
bart

Ik weet niet of ze er nog zijn, maar een poos terug verkochten ze Alesis ModFXen, 6 stuks voor 200 euro!
Ik vind ze helemaal geweldig.. Heb er 2 (BitRman en Philtre), en zo zijn er dus nog 5..

Geen presets, gewoon knoppendraaien en gaan! Nog best een hoop in te stellen op de beestjes...
Je kunt ze zelfs via een speciale Mod-link aan elkaar klikken, waardoor je er dus een aantal aan elkaar kunt hangen en het signaal onderling digitaal wordt doorgegeven!
Oftewel, output van je synth in de linker ModFX, en vanaf de meest rechtse ModFX je mixer in.. Werkt prima!

Je hebt ze in:
BitRman (Bitcrusher/distortion)
Philtre (12/24db filter)
Metavox (Vocoder)
Faze (Phaser)
Phlnger (Flanger)
Smashup (Compressor)
Ampliton (Tremolo/Autopanner)

bitrman_large.jpg

philtre_large.jpg

metavox_large.jpg

faze_large.jpg

phlnger_large.jpg

smashup_large.jpg

ampliton_large.jpg

Kaoss pad? die heb je tussen de 100 en 150 denk ik. Een kaoss pad 2 zit je rond de 200 a 250 (misschien net effe boven je budget maar een ZIEK effect)

-C-

bass-molecules

bass-molecules

heeft een mfc42 analoge filterbank voor 180,mooie deal!
Ik heb een analoog delay op de mp sectie staan,ook erg obscuur en analoog met crossmodulatie op de delayfeedback..
:okdan:

Digitech StudioQuad V2 (+/- € 100,- max!) heb zelf er meer voor betaald :(

of een Studio 400 (+/- € 125,-) (wil ik zelf er nog es bij hebben!)

beiden 4 x in 4 x out

Studio 400 heeft 2 chips en de studioquad 1 chip

Een micro modular?
Daar kun je de meest geflipte patches mee maken. Audio in doorrouten naar audio out en daartussen kun je alle modules gebruiken.

-C-

Status
Please reply by conversation.
Back