DJBob - Sinterklaas Remixes (Fun)

Bob1991

Ouwe rot
Had pas niks te doen.. Dus ging maar een nieuwe versie van aantal sinterklaas liedje smaken }:|

Is niet geheel bug-loos..Is opzich wel grappig.. Misschien moet je de bass wat hoger zetten..

www.gtaparadise.nl/muziek/djbob-sinterklaasremixes.mp3

PS: Let niet op de intro/outro.. Daar heb ik niet echt aandacht aan besteed

lijkt regelmatig wel uit de maat

Echt niks

hahahahaha 2: 19

hoor wie klopt daar kindrn

hoe oud ben je ff bdway

Zoals ik al zei.. het is niet serieus bedoeld ofzo..

Maar ik ben 14.. Heb wel een paar betere tracks maar die ben ik nog aant perfecten zeg maar..
In de kerstvakantie ga ik meer aan een emotioneel trance liedje worden.. die wel serieus wordt.

heeeeej... ik zit net thuis een beetje na te ijlen van een zeer vage sinterklaasavond met familie...kom ik thuis, zet m'n pc aan en dit is het eerste dat ik hoor...

m'n dag is weer goed !
leuk man !!! (dit meen ik overigens serieus)

Je had idd eens moeten horen wat ik 14 jaar geleden maakte (toen ik 14 was) hehe
Maar jah toen had je nog geen pc's maar atari's en software ho maar .... jah cubase 1.2 hehe

Ik vindum ook knap werk !! En heb er op mijn manier erg van genoten !!

Ga zo door ... er komt een dag en dan lach je iedereen hier stiekum uit ;)

Voor de mensen die het toch nog redelijk vonden voor mn leeftijd:

http://www.gtaparadise.nl/muziek/djbob-padestic.mp3
Een wel wat serieuzer nummer.. Ook hier is de beat nog niet echt goed.. Melodie vind ik wel beter.. Bassline weer wat minder.. Verder is de galm te lang, en is de bass (Waarom weet ik niet :confused: ) soms te hard..

Binnenkort als ik hij dus echt geperfected is post ik hem wel in een apart topic..

Verder zal ik binnen 6 maanden waarschijnlijk een JP-8080 bezitten.. Heb er veel over gelezen etc. Koop hem dan waarschijnlijk samen met mn vader :P .. Sommige hier zullen misschien zeggen dat ik beter eerst goede nummers met soft synth's kan maken, om te kijken of ik het allemaal wel leuk vind.. Hier ben ik wel van overtuigd, dus dast komt wel goed 8)

Tja, Bob, ik heb er alle respect voor dat je op die leeftijd dat klaarspeelt, ik had het je in de tijd niet kunnen nadoen. Maar het is toch niet zo moeilijk om alles synchroon te laten lopen? Speel gewoon alles eerst via midi in, kan je toch mooi alles nog aanpassen!
En wat die JP8080 betreft, daar ga je idd nog plezier aan beleven :)

Sinterklaas is al weer even voorbij, maar om terug te komen op de vraag van DMNC "Zo moeilijk is het toch niet om het synchroon te laten lopen"..

Dat is inderdaad niet al te moeilijk nee.. Maar wegens tijdgebrek en omdat ik er even geen zin meer in had is het op het laatst een beetje afgeraffeld.. :{

maar zowat het hele nummer loopt niet in de maat vanaf het begin al

En je wil toch niet zegge dat je dan al diet tijd in je break heb gestopt?

laterzzz succes ermee

Back