nee, ik hoef niet, maar ik las pas een thread erover.
ik mag niet oordelen want ik heb m nog niet in het echt gehoord, maar voor mij is het te veel in 1 doos.
Ik gebruik hem eigenlijk alleen als drumsequencer (ook in de DSP synths laad ik percussiesamples)
Die Hybridsynth klinkt lekker maar met 200 parameters alleen al voor de osc`s, wacht ik wel tot er een remote editor uitkomt. Wordt op de userforum al een beetje over gepraat, misschien dat dat dan ook redelijk snel erbij uitkomt.
Probeer hem eens te luisteren bij die of geen dan Leo. Klinkt echt heel goed met de typische Quasimidi bediening is dus 2 x prijs
Origineel geplaatst door Septic Het is inderdaad veel wat erin zit...
Ik gebruik hem eigenlijk alleen als drumsequencer (ook in de DSP synths laad ik percussiesamples)
Die Hybridsynth klinkt lekker maar met 200 parameters alleen al voor de osc`s, wacht ik wel tot er een remote editor uitkomt. Wordt op de userforum al een beetje over gepraat, misschien dat dat dan ook redelijk snel erbij uitkomt.
Probeer hem eens te luisteren bij die of geen dan Leo. Klinkt echt heel goed met de typische Quasimidi bediening is dus 2 x prijs
Ik zie door de bomen soms ook het bos niet meer. vandaar dat dat ding ook zo zwaar in gewicht is. Dat viel me gelijk op hoe zwaar die spectralis wel niet is.
blijft een zeer mooie bak en ben blij dat ik het toch maar niet verkocht heb.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.