[samples] 199 Nord Modular drumsamples

Ik had hetzelfde met downloaden, maar na 2 keer kreeg ik hem toch helemaal binnen:)
Bedankt drumslager8o)

Mhhhhhhhhhh. 40 downloads vanaf synthforum, en nog niet al teveel reacties. Met stomheid geslagen, de trommelvliezen geklapt? Ik hoor het wel.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Mhhhhhhhhhh. 40 downloads vanaf synthforum, en nog niet al teveel reacties. Met stomheid geslagen, de trommelvliezen geklapt? Ik hoor het wel.

gedownload, thnx!

nu nog thuis uitpakken, checken en dan zal ik hier zeker een reply zetten!

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Ja, hé...
35 keer was ik aan het proberen!

Wout

Cannot open file: it does not appear to be a valid archive...

Tja, dat zal dan wel, toch? Na zo'n 10 keer proberen...

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ja, hé...
35 keer was ik aan het proberen!

Wout

Hihihi...en 5 keer van mij om het voor te doen dat het bij mij wel werkt }:|

ik heb ze, toffe samples!

alvast bedankt want ik denk dat ik er zeker een paar zal gaan gebruiken :)

Totaal geen download problemen.
perc. vind ik het leukst en de snares vind ik minder.
Maar erg bedankt voor de samples en het monniken werk :)

Yawgmoth,

Hartelijk dank!

Zal vast nog wel eens van pas komen :)

Dank voorde moeite en de samples!

Zitten 2 leuke kicks tussen :) Ben eigenlijk jog steeds op zoek naar een goeie basis voor een snaredrum, ala 909. Heb zelf nog niet de moeite genomen wat te bouwen maar een basisje is altijd handig.

Wil dit topic niet vervuilen maar hier een track van mij met daarin een kick gemaakt met modular G1: http://niel.kraakpiep.nl/audio/zt001b1.mp3

Origineel geplaatst door Niel
Dank voorde moeite en de samples!

Zitten 2 leuke kicks tussen :) Ben eigenlijk jog steeds op zoek naar een goeie basis voor een snaredrum, ala 909. Heb zelf nog niet de moeite genomen wat te bouwen maar een basisje is altijd handig.

Wil dit topic niet vervuilen maar hier een track van mij met daarin een kick gemaakt met modular G1: http://niel.kraakpiep.nl/audio/zt001b1.mp3

Lekker trackie hoor! Vooral als je zondag ochtend 8:50 uur aan je zoon een flesje geeft :P .

Joh, de mijne sliep door tot 11.45 vandaag! Heeft'ie van z'n moeder, denk ik ;)

Wout
(Young Fathers United)

*nog steeds geen G2 update en die samples lukken ook nog niet...*

Tot m'n grote verbazing is het nog steeds onmogelijk voor mij dat zip file binnen te halen...
Wat kan de reden zijn?
Heeft de maker een tijdslimit ingesteld voor downloading?
Ik heb het nu eigenlijk genoeg geprobeerd, dus zend me de zip maar via m'n mail...
<blommoo@wanadoo.nl>

Wout

ik kan m wel ff uppen via yousendit... duurt ff. dan krijg je een linkje in je mailbox.

EDIT: check je mailbox, Wout :)

Laatst gewijzigd:
Back