eerste 808 track

Ik vind hem nice. Vooral de flow is heel leuk gedaan. Misschien iets meer variatie in de bass..
808 rules yaw!

Ik vind die voice sample er niet goed in passen, maar das mijn bescheiden mening..
Voor de rest kan ik weinig erop aanmerken; gwoon goeie track man!
Hij is het verder uitbouwen zeker waard

zeker t uitwerken waard
ik vind ook de stem niet helemaal op zn plek, maar okee

fjoesz moet ook rap een 808 hebben
nothing beats de 808, tering

Origineel geplaatst door rvooh
vind ik ook niet zo typisch 808 klinken....

:P

vooral die snare ...

Ik wel. Maar ik ben een rare hoor :D

Waarom zit er geen 808 kenmerk in? Ik heb er 1 gehad en ik vind het redelijk authentiek overkomen. De snare kan je toch processen? Filter, compressor...

R

dan weet ik niet wat ie gedaan heeft, maar er zit totaal geen punch in zoals bij de echte...

nounou

een 808 is gewoon vettig
zelfs sempels al
of een transraciale 606 zelfs al

en trouwens.. ik vond die kick eindelijk s weer wat 808's hebben
na alle sempelbasedtreks die ik gehoord/gemaakt heb

Ik merkte bij de (echte) 808 dat je vooral de snare toch flink ervan langs moet geven wil hij goed uit de verf komen in een mix. Een droge 808 snare vind ik weinig punchy. De bassdrum is een heel ander verhaal. :D

ow ja.. is ook
maar de snare vond ik ook nogal 80acht-8ig

Origineel geplaatst door Bass
dan weet ik niet wat ie gedaan heeft, maar er zit totaal geen punch in zoals bij de echte...

Grapjas.
Zeker nog een paar pepernoten in je oren zitten. 8o)

Origineel geplaatst door rvooh
er zit wel punch in

VEEL zelfs

maar geen 808 punch :P

(klinkt daar te proper, constant voor)

Volledig mee eens!Ofwel is dit een sampel of de snare is bewerkt met een of andere effector.Anders wel een leuke track.

tis een echte 808 en echte 808 snare :).. . wel zit er een noise geluidje uit een analoge drummodule onderdoor (in de break zit die los) .. en ook is hij eerst erg overstuurd het mengpaneel in en daarna weer met alle andere drums door een compressor ... .. het nummer is analoog gemixed en rechstreeks opgenomen in mijn pulsar kaart .. ik vind de 'droge' 808 snare altijd wat dun en vooral kort klinken .. maar volgens mij kan dit ook nog best wel eens per 808 verschillen...
en wat die vocals berteft .. mag idd wel een beetje beter ... maar dat is niet zo mijn talent geloof ik ...
:erm:

Back