acidtrackje

microphlexx

Affected user
Ha die Spy!

Vind de sfeer van het nummer lekker, echt duister. :)

Paar dingen waar je misschien wat aan kunt werken:
Snaredrum is niet echt in harmonie met de rest van de track (misschien iets minder snappy maken?).
808 Cymbal wordt op een gegeven moment nogal irri (is mijn ervaring dan), misschien iets zachter in de mix plaatsen en af en toe weglaten?
Bassdrum lijkt me meer een lowtom, misschien nog ff een extra 808-bassdrum erbij met korte decay en wat hardere attack om er iets mee punch in te krijgen?
303 sound misschien iets meer effect geven?
Clapritme vinnik nogal inspiratieloos (4 to the floor), misschien dat eruit laten of anders gevarieerder maken.
Qua opbouw mag er nog wel een echte climax inkomen.

Best nog wat puntjes van kritiek van mijn kant, maar hey, tis opbouwend hè? *D

Ja ik kan je wel gelijk geven op de meeste punten.Mijn acidtrackjes zijn dan meestal maar in 1 shot gedaan en er is maar een versie van.Heb eigenlijk niet zoveel zin mn acidnummertjes tot in de puntjes af te werken.Softwaretracks werk ik meestal wel af maar die 1 take shots daar is ook een beetje het probleem dat ik maar 2 handen heb.Maar ik zie het zelf allemaal beetje bij beetje beterd dus ben ik al tevreden.Ik heb juist nog een andere opname gemaakt en heb de low tom vervangen door de 707 kick de cybals zitten er niet in.hier

Back