SpaceAgent202 Sinds 2001 Lid sinds 19 oktober 2001 Berichten 7.758 Locatie Out there 8 december 2005 #1 omdat ik toch nooit iets zinnigs muzikaals post. hier de eerste paar minuten met mn mini mengpaneeltje /. klik Laatst gewijzigd: 8 december 2005
omdat ik toch nooit iets zinnigs muzikaals post. hier de eerste paar minuten met mn mini mengpaneeltje /. klik
SpaceAgent202 Sinds 2001 Lid sinds 19 oktober 2001 Berichten 7.758 Locatie Out there 8 december 2005 #3 aangepast en verwijderd, zoveel soeps was t nie .. Laatst gewijzigd: 8 december 2005
mikemix push the button! Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 5.662 Locatie Easthouse © 8 december 2005 #4 Origineel geplaatst door Roel aangepast en verwijderd, zoveel soeps was t nie .. Zie meer... Euh, mogen wij dat bepalen aub
Origineel geplaatst door Roel aangepast en verwijderd, zoveel soeps was t nie .. Zie meer... Euh, mogen wij dat bepalen aub
mikemix push the button! Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 5.662 Locatie Easthouse © 8 december 2005 #5 Re: mixer testje Origineel geplaatst door Roel omdat ik toch nooit iets zinnigs muzikaals post. hier de eerste paar minuten met mn mini mengpaneeltje /. klik Zie meer... Maareuh....ring....ring......:confused:
Re: mixer testje Origineel geplaatst door Roel omdat ik toch nooit iets zinnigs muzikaals post. hier de eerste paar minuten met mn mini mengpaneeltje /. klik Zie meer... Maareuh....ring....ring......:confused:
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.910 8 december 2005 #6 op zich geinig, maar die 2e ring lijkt wel veel op de eerste.. beetje jammer weer..
mikemix push the button! Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 5.662 Locatie Easthouse © 8 december 2005 #7 Origineel geplaatst door demian op zich geinig, maar die 2e ring lijkt wel veel op de eerste.. beetje jammer weer.. Zie meer... Nou was de eerste ring door een mixer gehaald van 50 euro en die tweede ring door een mixer van 3000 euro....... Toen begon er een belletje te rinkelen......
Origineel geplaatst door demian op zich geinig, maar die 2e ring lijkt wel veel op de eerste.. beetje jammer weer.. Zie meer... Nou was de eerste ring door een mixer gehaald van 50 euro en die tweede ring door een mixer van 3000 euro....... Toen begon er een belletje te rinkelen......
SpaceAgent202 Sinds 2001 Lid sinds 19 oktober 2001 Berichten 7.758 Locatie Out there 9 december 2005 #8 ach gemmetje begon met het helemaal kut te vinden dus ik dacht ik vervang het gewoon door mn favoriete rinkeltoontje
ach gemmetje begon met het helemaal kut te vinden dus ik dacht ik vervang het gewoon door mn favoriete rinkeltoontje