Live Techno Track

xpanded stereo

Ouwe rot
Live Trekkie,

Vandaag gemaakt met een bcr 2000, ableton live 5, reason 2.5 en vst plugs.
De digi out is direct via een 2e soundcard opgenomen in soundforge.

Tc works limiter op de master.

Track heeft dectech.mp3 en is te rechtermuisknoppen en te saven as van:

http://home.wanadoo.nl/atiepotma/

Lekkere rauwe tekno idd..kom je wel mee weg hoor.. Lekkere hihat/shuffle.. :)

Je fill's zijn wel zeker wel ok, maar een bassline zou op een gegeven moment wel mogen vinnik.. :okdan:

Bedankt voor je reactie..,

Er mist inderdaad Sound in de vorm van bass en melodie/sfeer...ga ik aan werken,
Ik laat binnekort een arsenaal analoge bakken erop los:D
Wat ms-20,106 en alpha zou deze track wel goed doen. De bassdrum moet ook nog voller/pompender in het laag, maar dat komt vanzelf met de bassline denk ik.

gr,

chris

Gelukkig zit ik aan m`n 2e Senseo en ben ik bezig met het huishouden. Wat een tempo :D
Als basis zou dit een goede start van een nummer zijn. Zelf mis ik bijvoorbeeld gefreakte percussie. Het "stemmetje" mag wel wat harder, maar misschien wordt het dan weer meer cheesie ofzo.
Het stukje van 4:15 tot 4:20 mag je wat mij betreft wel als "thema" gebruiken.

Nu ga ik weer verder in sneltreinvaart met huishouden...:D
Poets, poets, veeg, veeg, boen, boen, boen, boen

Lekkere basis hoor. Een catchy baslijn erin en gaan met die banaan! Ik mis wel wat tophoog. De mix is niet echt "sprankelend". De kick kan misschien wat sublaag gebruiken.

Dank voor de reacties..

Het is inderdaad een behoorlijk rap tempo.:D Lekker vlammen met die hap.
Ik ben extra voorzichtig geweest met het hoog...ik heb namelijk normalitair de neiging om het te scherp te maken...vin ik ook wel lekker maar is pijnlijk voor je oren op den duur...misschien dat ik dat nu weer de verkeerde kant op heb overdreven;)

Tis op dit moment gewoon een rythem track, die helemaal ingekleurd kan gaan wordenmet soundscapes, en vibes.

Ik heb hem al wat gequed met meer laag en ietje hoog...klonk wel lekker, maar lekkerder...!??! moeilijk ik laat hem nog wel weer een keer horen in een later stadium.

Gr,

Chris

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Er mist inderdaad Sound in de vorm van bass en melodie/sfeer...ga ik aan werken,
Ik laat binnekort een arsenaal analoge bakken erop los:D
Wat ms-20,106 en alpha zou deze track wel goed doen. De bassdrum moet ook nog voller/pompender in het laag, maar dat komt vanzelf met de bassline denk ik.

Je zegt het zelf al !

Origineel geplaatst door Hazes
Lekkere basis hoor. Een catchy baslijn erin en gaan met die banaan! Ik mis wel wat tophoog. De mix is niet echt "sprankelend". De kick kan misschien wat sublaag gebruiken.

ja another vote on sublaag
zon trek is juist lekker als ie dan op een gegeven moment in je maag ramt
en verder ff aphexen die hap

Back