Alesis effecten 22 euro(nieuw)

musicstore keulen is wel te vertrouwen toch? boven de €100 heb je zelfs geen verzendkosten

Wel jammer dat de bitman niet los verkocht wordt.. die lijkt me gaaf!

heel verleidelijk!
idd heel erg jammer dat die bitrman er niet bij zit
maar volgens mij zijn die smashup en faze toch ook wel leuk!

Ziet er interessant uit. Ik ben nog op zoek naar een leuke fx sectie voor onder andere tijdens dj-sets. Weet iemand of dit daar leuk voor is? Werkt het lekker? of kan ik dan beter voor een all-in-one unit gaan? Ik vind een Kaoss pad en de Pioneers net ff iets te duur voor alleen "maar" een fx-bak. Een paar losse modfx bakjes vind ik geen probleem.... maar dan loopt ook de prijs weer op :P dilemma....

Origineel geplaatst door Phony
Ziet er interessant uit. Ik ben nog op zoek naar een leuke fx sectie voor onder andere tijdens dj-sets. Weet iemand of dit daar leuk voor is? Werkt het lekker? of kan ik dan beter voor een all-in-one unit gaan? Ik vind een Kaoss pad en de Pioneers net ff iets te duur voor alleen "maar" een fx-bak. Een paar losse modfx bakjes vind ik geen probleem.... maar dan loopt ook de prijs weer op :P dilemma....

Beetje offtopic. Je zou kunnen kijken naar een 2e hands EF303 van Roland .....
Gènag foah Wènag

hmm

hmm

zo die vier bakjes voor 80 euro is dat wat als fx voor je studio? ik maak een beetje acid tekno ofzo heb geen ervaring met die fx maar ziet er wel interresant uit

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Beetje offtopic. Je zou kunnen kijken naar een 2e hands EF303 van Roland .....
Gènag foah Wènag

Inderdaad, dat ding werkt super en is bovendien te vinden voor minder dan 150 euro.

Erg leuke bakkies.. Normaal kostte ze bij musicstore 39 euro..

en echt jammer dat de bitrman er niet bij zit..

Origineel geplaatst door primate_user
Inderdaad, dat ding werkt super en is bovendien te vinden voor minder dan 150 euro.

Het lijkt me een handig ding :) Ben ff op zoek geweest. Maar heb vrijwel niets 2e hands kunnen vinden :(
heb je misschien nog wat tips?

heeft iemand zal al een gehoord ? dat lijkt me toch het belangrijkste ...
voor de rest id die bit blabla in die laatste kit te krijgen met 3 voor 79 euro ..
die ene is zelfs 4 voor 79 euro .. maarja ik vrees dat het nergens naar klinkt .. dus als iemand ze kent .. ik hoor graag !

ik heb de phaser maar bestelt... voor dit geld kan ik me er zoiezo geen buil aan vallen toch :)

als deze bevalt maar eens op zoek naar een 2ehands bitrmenneke!

wat zijn nou nog meer van dit soort leuke goedkope effectjes die best leuk toegepast kunnen worden?

klinken die behringer effecten pedalen nou eigenlijk een beetje? die kosten ook echt drie keer niks....

Sonic Reality reason refills waren ook maar 11€!!! daar in Keulen. De meeste zijn ondertussen al wel verpatst. Ik denk niet dat je het in Keulen zal hore donderen... Musicstore levert een puike service!! Let op: je zal in de meeste gevallen de duitstalige handleiding ontvangen...............

Ik heb net 2 pakketten besteld.

Pakket MODFX B-Pack, Ampliton, Faze Bitman, Ear Rack
en
Pakket Mod FX Mega DJ Effect-Pack Smashup,Faze,Ampliton,Phlngr

Zal misschien niet alles gebruiken maar kan dan misschien weer het eea kunnen ruilen en/of verkopen...

Origineel geplaatst door MadR
heeft iemand zal al een gehoord ? dat lijkt me toch het belangrijkste ...
voor de rest id die bit blabla in die laatste kit te krijgen met 3 voor 79 euro ..
die ene is zelfs 4 voor 79 euro .. maarja ik vrees dat het nergens naar klinkt .. dus als iemand ze kent .. ik hoor graag !

heb wel es met de bitrman en filtr van een maat gepield. Klonkt echt niet verkeerd ofzo, eigenlijk verdraaid goed voor t geld.

Back