Wat is de beste koptelefoon naast mn Mackies?

Origineel geplaatst door Luftmeister
Ik heb heel veel koptelefoons getest waaronder BeyerDynamics en AKG's, maar ik heb uiteindelijk voor de HD 25 van Sennheiser gezozen. Ik heb het nu een jaar en heb er nooit spijt van gehad. Je moet dan wel de dure versie hebben want er is ook een goedkope HD 25 maar die gaat niet tot 70 ohm.

Echter kleurt deze koptelefoon wel maar is redelijk betrouwbaar. Het geluid op zich is prachtig en kan ERG hard,
maar das weer weer slecht voor je oortjes. :)

Ik heb in ieder geval nog geen betere gehoord (ook niet in de duurdere klasses)

De HD 25 kost iets van 200 euro.

Ok thx!

Hallo,

Ik heb naar aanleiding van dit topic nog even een vraag.

Ikzelf speel keyboard in een band. Echter blijkt vaak dat ik te luid sta, maar als ik mezelf dan zachter zet dan hoor ik mezelf niet meer. Dus wil ik graag een soort van monitor. Nu dacht ik zelf aan een goeie koptelefoon (aangezien ik een keer met monitor gespeeld heb en dat beviel me niet echt). Nu ben ik ten eerste benieuwd of zoiets werkt, of je dan zeg maar de rest nog wel voldoende/helder hoort. En misschien zijn er voor dit soort doeleinde betere koptelefoons?

Dank bij voorbaat :-)

AKG 240 Studio hoofdtelefoons

AKG 240 Studio hoofdtelefoons

(ja, de Ruiter is een paard) vind ik zeer goed bij mijn Mackie HR 824 monitoren
passen; zelfde sound en frequentiewedergave denkelijk; strak, droog en doorzichtig.

Alweer een onbegrijpelijk begrijpelijk antwoord van
ISPdeRuiter

Dementia praecox

Dementia praecox

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
In combinatie met de Mackie HR824 vind ik de AKG 240 Studio (de nieuwe versie dus)
bijzonder geschikt.

Doewie,
ISPdeRuiter

Sorry, ik krijg soms wel eens een déja vu (van mezelf).

Een ware bijna doodervaring,
ISPderuiter

Back