Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ga voor de ESI
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Toch wil ik deze thread even omhoog kicken, want die Creative X-Fi Elite Pro is helemaal niet zo slecht.
Rightmark results:
http://audio.rightmark.org/download...ing Methodology And Results For RMAA v5.5.pdf
En het is volledig compatible met alle games/winamp, etc.
Ik ben zelf namelijk op zoek naar een fatsoenlijke Audio Interface / Geluidskaart, om eigen nummers op af te mixen, maar ook om op te gamen. Nou wilde ik eerst een Emu 1212m, maar ik weet het niet. De geluidskwaliteit van die Emu 1212m is beter, maar er moet natuurlijk wel ge-gamed worden![]()
Geld voor een gamePc is er niet en een 2e geluidskaart heb ik geen plaats meer voor i.v.m. de waterkoeling.
Origineel geplaatst door sander
Bestaat er niet een programmaatje waardoor je zo'n geluidskaart compatible kan maken voor bepaalde games. Er is bijv ook een universele ASIO driver voor geluidskaarten die dat niet ondersteunen.
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Toch wil ik deze thread even omhoog kicken, want die Creative X-Fi Elite Pro is helemaal niet zo slecht.
En daarom haal je een XboxDe geluidskwaliteit van die Emu 1212m is beter, maar er moet natuurlijk wel ge-gamed worden![]()
.Origineel geplaatst door astronaut
.... dus ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen op muziekgebied met de X-Fi. Ik heb nl. eerder een audigy 2 platiunum gehad en moet zeggen dat die helemaal niet zo slecht klonk. In tegenstelling tot wat ze hier op het forum beweren. Wordt weleens wat geroepen alhier zonder daar "hands on" ervaring mee te hebben, maar goed..
idem geldt voor mn emu 1212mOrigineel geplaatst door BdJ
ik heb die x-fi kaart in me pc zitten, en ik moet zeggen ik heb er goede ervaringen mee. Geluid is gewoon top niks op aan te merken. En hij draait prima met de nieuwe cubase 4, het gaat als een trein!
maar wie kan dat nu weer horen
.Origineel geplaatst door astronaut
De X-FI presenteert echt goed.
Zeker voor mensen die een allround oplossing zoeken.
Ik heb mijn 1212m verkocht en een X-FI platinum gekocht.
De geluidskwaliteit is vergelijkbaar maar wat een heerlijke opties zitten er op deze kaart.
Kijk, die DSP van de 1212m was echt niet om over naar huis te schrijven dus dat is geen meerwaarde.
De samplerates zijn bij de Creative hoog genoeg voor mijn opname in Ableton en ook de Asio 2.0 driver
is vergelijkbaar en werkt zelfs BETER. Ik kan nu namelijk zonder haperingen meerdere/verschillende audio
functies uitvoeren. Oh ja, games hebben geen gestotter in het geluid meer. Ik heb echt het idee dat
de Audio processor in de X-FI krachtiger is qua geluidskwaliteit dus ook niet onder doet....Geen professionele
uitgangen heb ik meermaar wie kan dat nu weer horen
.
Maar dit is overigens zoooo offtopic. haha
Origineel geplaatst door stevy
vindt t behoorlijk ontopic... bedankt! ktwijfel nu bij hetzelfde.. wat ik me overigens afvraag of de elite pro ook nog een echte meerwaarde heeft dan die platinum versie. Verhaal X-RAM is me ook nog onduidelijk eigenlijk.. hmm of een 1212m.. mrja me comp doet echt vanalles.. tot gamen muziek en tv