spass mit Machinedrum-UW

Tja, iedereen vraagt om 909 geweld. Dus ik dacht: ik laad eens wat 909 sounds in mijn net geupdatete MD. Had op dat moment alleen even een kwartiertje zitten luisteren naar de UW mogelijkheden. Maar, met alleen de standaardsamples en de 909 hh komt er al heel wat uitrollen, want ik zonder UW niet kon. Ik ben nu al superenthousiast, en ik zit pas op een procent of 10 van de mogelijkheden.... :okdan: :okdan:

Omdat ik 't altijd super vind om dingetjes van anderen te horen, hier de output van mijn mixer na een half uurtje rocken. De drums zijn MD (zonder xtra fx), de bass is VirusB en het gepruttel is ION (ook nieuw!). Niks serieus, gewoon gaan met die banaan en mute-unmute...

Klik hier!

Ik ga weer ouderwets uit m'n dak. Dank Elektron!

Jasper

Hoi UW collega's!

Ik heb een vraagje: ik heb sinds een paar maanden de UW uitbreiding. Super! Alleen, ik stoei nog een beetje met hoe ik m'n samples organiseer. Die C6 tool van Elektron is het toch ook niet echt (ik kan niet alle samples erheen sturen, hij weigert een close-loop verbinding te maken). Ik heb een aantal andere programma's geprobeerd, maar zonder echt succes.

Ik wil het toch een beetje georganiseerd houden, want anders raak ik 100% samples/patterns kwijt. Dus, mijn vraag: hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben benieuwd!

Jasper

Back