Marktplaats reshuffled ??

Het punt is gewoon dat het niet logisch is, denken ze soms dat Yamaha alleen keyboards maakt ofzo? Eén categorie voor alle synths zou fijn zijn, en waarom ook de klavecimbels bij de orgels?

Origineel geplaatst door chilistein
[De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door
suggesties van onze gebruikers. www.marktplaats.nl

Ik vond Naomi in haar vorige functie toch beter ..... ehmm.... [/B]

ik zeg je... Dit is veroorzaakt door dezelfde lui die stereo's te koop zetten onder midi apparatuur!

-C-

Dat is inderdaad vreemd ja. Blijkbaar bestaan er bij marktplaats maar 3 merken synths...

Ik vond het zowiezo vreemd dat bijv. Yamaha geen aparte rubriek had voorheen.

Volgens mij moeten we gewoon allemaal een mail sturen hierover!
Net zo lang tot dat ze het fatsoenlijk inrichten.

Aangezien je toch een standaard mail terug krijgt, lijkt me het wel zo
goed als iedereen ook een standaard mailtje heen stuurt, met de zelfde tekst :) :) :)

Als een van de vorige mailerts zijn berichtje hier even plaatst, dan stuur ik 'm
ook meteen op naar marktplaats.....

Lijkt mij juist goed dat iedereen z'n eigen bewoordingen schrijft, misschien dat ze het dan ook echt serieus nemen. In ieder geval kunnen ze dan niet zeggen dat er een script kitty aan het werk is geweest. Mijn meeltje is ook al verstuurd....

Groet,
Allert

Marktplaats sucks big time anyways.
lekker hypocriet inderdaad met die illegale schijven laten ze gewoon staan, terwijl het overduidelijk niet geheel fris te noemen is. Maar als ze vermoeden dat iets meer dan 200 euro waard is (bepaald volgens mij nog steeds de verkoper maar goed) wordt ie zonder hoor of wederhoor eraf gekeild.

Het gros die daar rondstruinen zijn patjepeejers die op 25% of minder van je vraagprijs een bod doen...zzz

Geef mij maar gewoon ebay, heb je tenminste ook nog feebackscores. Op desnoods 2ehands.nl die gaat ook nog wel.

Een een drumstel is geheel wat anders dan een drumcomputer. Maakt het niet makelijker op om de leuke dingen te zien tussen 3000 juniordrumstelletjes met plastic sticks van 50 euro hehe

Origineel geplaatst door Allert
Lijkt mij juist goed dat iedereen z'n eigen bewoordingen schrijft, misschien dat ze het dan ook echt serieus nemen. In ieder geval kunnen ze dan niet zeggen dat er een script kitty aan het werk is geweest. Mijn meeltje is ook al verstuurd....

Groet,
Allert

lol.. script kiddie is t :P

kijk maar: http://en.wikipedia.org/wiki/Script_kiddies

btw de rubriek synthesizers is weer terug hoor..

Origineel geplaatst door Freakydile
Daar krijg ik inderdaad een stel gebakken kloten van,
welke domme uil heeft dat nu weer bedacht, effe allemaal
mailen naar die nerds. Ongelooflijk. Gooi anders Alfa
en Aston Martins ook samen, allebei beginnen ze met
de letter A.

Axel G.

de A van Auto? :geslaagd:

Misschien gooien ze binnekort wel gewoon alles onder 1 categorie...

1. Dingen op wielen
2. Dingen waar geluidjes uit komen

etc.

Wel een stuik gebruiksvriendelijker voor de simpele zielen

Zoekmachine:

Welke kleur heeft het ding wat je zoekt?

- Rood

Doet het broem?

- Yup

Maait het gras?

- Nope

Doet het hiiiiiiiiiiii vroem vroem?

- Exactemento !

Hier onze Resultaten onder de zoekterm Ferrari AND vroemvroem

--- --- Een smurfensleutelhanger te koop - Ferrarirood T.E.A.B --- ---

--- --- Vroemvroem, het vrolijke toetermobieltje --- ---

--- --- Vroemvroem kickt af --- ---

---------------------------------------------------------------------------------------------

Doh!!!

Axel G.

VroemVrrrrrrrrrrrrrrrroem

Rubriek Harddiskrecorders was ook foetsie merkte ik van de week :( stelletje pannekoeken!!!!

Origineel geplaatst door RednoiZ
De rubriek synthesizers is weer terug op marktplaats,er luistert toch iemand???
:D :D 8o)

En als jij gelezen had dan had je 7 posts terug dezelfde post al zien staan :stupid ;)

Origineel geplaatst door AdDM
En als jij gelezen had dan had je 7 posts terug dezelfde post al zien staan :stupid ;)

Ja had je post niet gezien stom he??:mega: is ook zoveel te lezen hier..:duivels:

it happens to the best ;)

Origineel geplaatst door cream
Waarom staat ie niet gewoon bij de s van synthesizers?

:stupid Wat ontzettend achterlijk. Ik stoor me eigenlijk al veel langer aan marktplaats.nl Ze zijn ongekend populair en hebben een miljoenenomzet, maar qua vormgeving lijkt het nog alsof de site uit 1993 komt. Ik snap heel goed dat ze de site simpel willen houden, maar simpel en lelijk zijn twee heel verschillende dingen.

wat een onzin.. als je MP lelijk vind ga je toch lekker naar ebay..

Back