Ok ik heb een Neumann u87 met buizen mod. en een telefunken u72 buizen voorversterker.
Heel erg vet allemaal.
Maar alleen heb ik nog geen goede zang booth, heeft er iemand misschien tips voor mij. Misschien een portable zang booth.
Heb met een paar hip hop gasten in de studio gezeten en de opnames achter me studio duur met een doek om de zangplek......dit is niet echt de bedoeling
Heel erg vet allemaal.
Maar alleen heb ik nog geen goede zang booth, heeft er iemand misschien tips voor mij. Misschien een portable zang booth.
Heb met een paar hip hop gasten in de studio gezeten en de opnames achter me studio duur met een doek om de zangplek......dit is niet echt de bedoeling

Ik heb ALLES aan naden en kieren dicht gekit (* kuch* 8 tubes silicone al) . Boven op het verlaagde plafond ligt een pak van 40cm aand glaswol. Op de vloer ligt een isolerend zeil/ondertapijt en daarboven op van die groene onderplaten van 7mm.
Ik twijfel alleen over de vloerbekleding... Eigenlijk wil ik het laminaat dat ik in de rest van de woining ga leggen ook in de booth, lijkt me wel vet, maar ik weet niet of ik beter vloerbedekkingkje erinleggen kan en de cabine daarmee ws. volledig doodmaak qua akoestiek.
asap ik de houder voor me mini-SD kaartje weer gevonden heb zal ik wat pics online zetten voor de geïnteresseerden.