SchweinSteigor
Blablablablabla
Ik ben bezig met het mixen en bewerken van mijn eigen projectje (chaos hardcore/punk). Nu ben ik op zoek naar een fijne plug-in waarmee ik het geluid van onze zanger wat kan vervormen zonder dat het een blikkerig/plastic vervormd genuezel wordt. Gebruik makend van de standaard distrortion plug-ins van Cubase leveren telkens weer hetzelfde resultaat waar ik dus niet naar op zoek ben.
Ik wil graag een meer natuurlijker oversturing van de zang, dus heeft iemand nog tips voor een goede plug-in? Anders zit er niks op dan de tracks maar weer opnieuw in te laten zingen door onze zanger en er bij de opname al vervorming aan toe te voegen (Hardware matige), iets waar ik tijdens het opnameproces van de huidige opnames niet mee bezig ben geweest... (stom!!)
Ik weet het, het klinkt allemaal vrij vaag; voor een idee in welke richting ik zoek luister eens naar de volgende mp3's:
Converge - Concubine
The Sawtooth Grin - A Two Minute Lecture on the Finer Points of Instability
Ik wil graag een meer natuurlijker oversturing van de zang, dus heeft iemand nog tips voor een goede plug-in? Anders zit er niks op dan de tracks maar weer opnieuw in te laten zingen door onze zanger en er bij de opname al vervorming aan toe te voegen (Hardware matige), iets waar ik tijdens het opnameproces van de huidige opnames niet mee bezig ben geweest... (stom!!)
Ik weet het, het klinkt allemaal vrij vaag; voor een idee in welke richting ik zoek luister eens naar de volgende mp3's:
Converge - Concubine
The Sawtooth Grin - A Two Minute Lecture on the Finer Points of Instability