even voorstellen

Ed Prins

Nieuwkomer
Hallo mensen

Ik zal me even voorstellen want ik hoorde dat dat gebruikelijk is op deze site.
Mijn naam is Ed en kom uit Capelle a/d IJssel ik maak al een tijdje muziek vooral techno en elektro, soms maak ik gewoon wat het word. Het liefstzit ik de hele dag in mijn ''slaapkamerstudio''.
Ik hou niet van commercieele muziek.
Ik heb een akai s3000xl, nord rack2, nord micromodular, mc505, spirit folio mixer, lexicon mpx100 en nog wat spulletjes.
Sinds gisteren heb ik weer een nieuwe aanwinst:''de sherman filterbank"
Ik heb een computer draaien met cubase. Ik werk ook met recycle, reason en wavelab.
Ik heb nog nix uitgebracht, maar ik hoop dat daar verandering in komt

van harte welkom en veel plezier hier !

is er voor zo'n gearlist ook iets aparts om in te vullen

welkom

hey ed welkom! heb je misschien muziek online staan op mp3.com, besonic.com, electronicscene.com of een dergelijke site?

nee helemaal nix online, ik maak altijd een hoop dingen ik krijg dingen nooit af omdat ik steeds aan iets nieuws begin maar de laatste tijd dreigt er hopelijk eens iets af te komen

Hey Ed, heb je de Sherman al lekker verkracht? Gelukkig heb ik er zelf nog eentje!! ;)

De code voor je gearlist is :

<font color=#006699 size=1>Ed's Gear List:</font><font color=#996600 size=1> Hier je gear list</font>

Leuk dat je bij ons bent aangesloten! Veel plezier op ons forum!

Groet,

Dennis

oei ik ken dat. het begin-maar-nooit-afmaak syndroom. ik heb daar ook heel erg veel last van :)

Origineel geplaatst door Ed Prins
is er voor zo'n gearlist ook iets aparts om in te vullen

Yep, je kan die gearlist in je signature plaatsen, de signature kan je instellen in je profiel.

Via de homepage, kan je naar 'Mijn info' gaan en vervolgens kies je'Wijzig Profiel' en je vult de info in bij 'Handtekening', je kan hier HTML-codes gebruiken.

Trouwens, welkom hier :)

Origineel geplaatst door DJ41
oops... hij neemt die code natuurlijk over... hahaha... ik mail hem je wel!

gewoon klikken op het citeer-knopje van het bericht waarin het voorbeeld zat. je kan zo de code overnemen.

heb ik nu toch eindelijk dan ook maar eens gedaan ;-)

Origineel geplaatst door DJ41
Hey Ed, heb je de Sherman al lekker verkracht? Gelukkig heb ik er zelf nog eentje!! ;)

De code voor je gearlist is :

<font color=#006699 size=1>Ed's Gear List:</font><font color=#996600 size=1> Hier je gear list</font>

Leuk dat je bij ons bent aangesloten! Veel plezier op ons forum!

Groet,

Dennis
Of je schrijft het met &lt; en &gt;

Origineel geplaatst door Stefan

gewoon klikken op het citeer-knopje van het bericht waarin het voorbeeld zat. je kan zo de code overnemen.

heb ik nu toch eindelijk dan ook maar eens gedaan ;-)

Zo zie je maar weer.... er zijn meerdere wegen naar rome! ;)

Hallo en welkom. Ik maak ook nooit iets af en begin ook te snel aan nieuwe dingen.. :)

test

Back