sander
_
Nou ik heb dus vandaag eindelijk een orchestral card ontvangen. Ik helemaal blij. Zit ik naar die geluiden te luisteren, is er niks aan. Klinkt allemaal naar synthesizer geluiden. Echt wat ik dus niet zocht. Doe ik wat fout ofzo???
Of heb je gewoon een bak met een cleanere output nodig zoals de 1080 enzo?
Ik las ook in de handleiding:
De JD-990 converteert data van de PN-JV80 serie DATA cards naar een voor de module hanteerbaar formaat. De klank van de geconventeerde data kan verschillen van die op de JV-80.
Klote dus. Ik vindt die 990 zowiezo veelste analoog klinken. Geen toevoeging als je al een kamer vol met analoge synths heb staan. Zijn de 1080/2080 nou echt veel helderder/cleaner/digitaal klinkerder??? Ik kocht eigelijk de 990 omdat ik op diverse plekken las dat deze beter klinkt dan de 1080/2080. Maar misschien bedoelde ze daar mee, meer analoog. Wat ik dus niet zocht.
Zoja, dan mot ik zo'n bak hebben. Of heeft iemand nog aanraders?
Of heb je gewoon een bak met een cleanere output nodig zoals de 1080 enzo?
Ik las ook in de handleiding:
De JD-990 converteert data van de PN-JV80 serie DATA cards naar een voor de module hanteerbaar formaat. De klank van de geconventeerde data kan verschillen van die op de JV-80.
Klote dus. Ik vindt die 990 zowiezo veelste analoog klinken. Geen toevoeging als je al een kamer vol met analoge synths heb staan. Zijn de 1080/2080 nou echt veel helderder/cleaner/digitaal klinkerder??? Ik kocht eigelijk de 990 omdat ik op diverse plekken las dat deze beter klinkt dan de 1080/2080. Maar misschien bedoelde ze daar mee, meer analoog. Wat ik dus niet zocht.
Zoja, dan mot ik zo'n bak hebben. Of heeft iemand nog aanraders?